Suomalainen langattoman terveysteknologian huippuosaaminen esillä mobiilialan suurtapahtumassa Barcelonassa

Lehdistötiedote 24.2.2014

Yhdeksän suomalaista terveys- ja hyvinvointiteknologiayritystä esittelee ratkaisujaan 24.-27. helmikuuta järjestettävillä Mobile World Congress -messuilla.

Beddit, Caktus, PulseOn, Firstbeat, Lewel, Framgo, HeiaHeia, Korulab and Omegawave ovat kaikki edelläkävijöitä langattoman terveys- ja hyvinvointiteknologian alalla. Yritysten mobiilisovelluksia hyödyntävät tuotteet lisäävät ihmisten hyvinvointia ohjaamalla ja motivoimalla käyttäjiään muun muassa parantamaan unen laatua, kiinteyttämään kehoa ja optimoimaan nestetasapainoa.

Kaikki yhdeksän yritystä esittelevät tuotteitaan Team Finlandin näyttelyosastolla Mobile World Congress –messuilla Barcelonassa. Yritykset nousevat lavalle maanantaina 24. helmikuuta klo 14:00 ja tiistaina 25. helmikuuta klo 13:00. Luvassa on kattaus kansainvälisestikin ainutlaatuisia tuotteita ja sovelluksia, joista osa on jo herättänyt sijoittajien mielenkiinnon maailmalla.

Mobile World Congress on yksi maailman tärkeimmistä mobiilialan tapahtumista. Viime vuonna messuille osallistui yli 72000 kävijää, ja tänä vuonna osallistujamäärän odotetaan nousevan yli 75000. Tapahtuma järjestetään 24.-27. helmikuuta Barcelonassa. Team Finland on mukana messuilla osastolla  5F31.

Lisää mukana olevista yrityksistä: http://www.helsinkibusinesshub.fi/article/cutting-edge-mobile-health-companies-heading-to-barcelona/

Lisätietoja:

Sandeep Shah
Head of Investor Development, Greater Helsinki Promotion
sandeep.shah@helsinkibusinesshub.fi, +358 366 2152

Leigh Ewin
Innovation and Technology Development, Otaniemi Marketing
leigh.ewin@otaniemi.fi, +358 44 022 4044

Greater Helsinki Promotion on pääkaupunkiseudun invest in -työhön eli ulkomaisten investointien hakemiseen erikoistunut asiantuntijaorganisaatio, jonka omistavat Helsingin, Espoon, Vantaan ja Kauniaisten kaupungit ja Uudenmaan liitto. Yhtiön brändi on Helsinki Business Hub. http://www.helsinkibusinesshub.fi