Suomalaista huippumuotia Helsinki Outletiin: Ivana Helsinki avaa Pop Up -myymälän

Report this content

Suomen tunnetuimpiin muotisuunnittelijoihin kuuluvan Paola Suhosen Ivana Helsinki avaa pop up -myymälän Helsinki Outletiin. Vuonna 1998 perustettu taide-, muoti- ja vaatebrändi on loistava lisä Outlet-kylän naisten muodin valikoimaa rikastuttamaan. Myymälä avaa ovensa 11.11.

Keskuksen Toimitusjohtaja, Johanna Haltia: ”On todella hienoa saada vahva suomalainen muotibrändi Helsinki Outletin brändikattaukseen. Olemme monipuolistamassa tarjontaamme naisten muodin parissa, ja Ivana Helsinki on mitä parhain esimerkki uuden sukupolven muoti-, design- ja taidetalosta, joilla on vahva oma tunnustyyli. Tämänkaltaisia brändejä ostoskylässämme on ja tulee olemaan myös tulevaisuudessa. Myymälä tarjoaa muotia ja lifestyle-tuotteita mielenkiintoisissa puitteissa. Kuten Helsinki Outlet, myös Ivana Helsinki tuntee käyttäjänsä ja onkin viime vuosien aikana osoittanut todellista monitaituruutta muodin, taiteen ja estetiikan alalla.”

Ivana Helsingin perustaja/toimitusjohtaja/taiteellinen johtaja Paola Suhonen: ”Mahtavaa aloittaa tämä yhteistyö Helsinki Outletin kanssa ja olla osa ostoskylän tarjoamaa. Avaamme myymälämme 11.marraskuuta, jolloin kävijät pääsevät ensimmäistä kertaa satumaailmahenkiseen myymäläämme. Emme yleensä tee alemyyntejä, lähinnä vain erittäin lyhytaikaisia täsmätarjouksia, joten tämä on harvinaista meille. Pop up -myymälästä voi tehdä todella upeita löytöjä -30-70%:n hinnoin, toivotan kaikki tervetulleiksi ostoksille!”

Lisätiedot, painokelpoiset kuvat ja haastattelupyynnöt:
Center Director Johanna Haltia, johanna@helsinkioutlet.fi / puh. 040 9012274

Helsinki Outlet on 1.marraskuuta 2019 avattu pääkaupunkiseudun ensimmäinen aito ulkotilakonseptin Outlet-kylä. 10 000 m²: n Outlet-kylästä löytyy 40 pysyvää muodin, ulkoilun, kodinsisustuksen ja kosmetiikan liikettä suomalaisilta, pohjoismaisilta ja maailmanlaajuisesti tunnettuilta tuotemerkeiltä sekä kolme ravintolaa ja HopLop-puisto. Outletin hintakonseptiin kuuluu, että tuotteet myydään aina -30-70 % ohjevähittäishinnoista. Helsinki Outlet on nyt 98-prosenttisesti vuokrattu.