Henkel-sovellus iPadille

Henkel-sovellus iPadille on nyt saatavana App Storessa. Maksuttomassa Henkel-sovelluksessa on ajankohtaista tietoa Henkelistä, kuten uusimmat uutiset ja kattava videovalikoima monista erilaisista Henkel-aiheista. Uusi Henkel-sovellus tarjoaa iPadin käyttäjille nopeasti tietoa Henkelistä, esimerkiksi yritysuutisia, tietoa kolmesta liiketoiminta-alueesta, Henkelin visiosta ja arvoista ja uudesta strategiasta, talouskatsauksia sekä hyödyllistä tietoa kestävyysstrategiasta. Lisäksi käyttäjät pääsevät sovelluksen kautta Henkelin muihin sovelluksiin ja sosiaalisen median kanaviin.

Uusi sovellus tarjoaa Henkelin kohderyhmille dynaamisen ratkaisun pysyä ajan tasalla yhtiön uutisista, sekä verkossa että sen ulkopuolella, jopa tien päällä. Henkel on jo vastannut matkapuhelinkäyttäjien kasvavan joukon odotuksiin ja optimoinut perinteisen verkkosivustonsa älypuhelinkäyttöön. Nyt uusi Henkel-sovellus tarjoaa iPadin käyttäjille mahdollisuuden pysyä ajan tasalla yhtiön uutisista. Sovelluksesta on suunnitteilla Android-versio, joka on tarkoitus julkaista ensi vuonna. Sovellukseen lisätään myös uutta sisältöä ja toimintoja vuoden 2013 aikana.

Sovellus on saatavana maailmanlaajuisesti englannin- ja saksankielisenä. Sovellus löytyy App Storesta hakusanalla ”Henkel” tai linkistä https://itunes.apple.com/de/app/henkel/id580146237?mt=8. Lataus on maksuton.

iPad-käyttäjät löytävät yritystietoa uudesta Henkel-sovelluksesta.

Uusimmat Henkel-uutiset aina ajantasaisina.

Lisäksi sovellus tarjoaa hyödyllistä tietoa Henkelin kestävyysstrategiasta.

Tietoa yrityksestä ja sen kolmesta liiketoiminta-alueesta on myös sovelluksessa.

Henkel-sovelluksesta pääsee yhtiön muihin käytettävissä oleviin sovelluksiin.

Yrityksestä

Henkel toimii ympäri maailman johtavien tavaramerkkien ja teknologioiden parissa kolmella toimialalla: Beauty Care, pyykinpesu ja kodinsiivous sekä liima, tiiviste ja pintakäsittely. Yritys perustettiin vuonna 1876, ja sillä on nykyisin markkinajohtajan asema kuluttaja-asioissa sekä teollisuudessa tunnettujen tavaramerkkien, kuten Schwarzkopf, Barnängen Loctite ja Pattex, parissa. Henkelillä on noin 47 000 työntekijää, ja se raportoi vuonna 2012 16 510 miljoonan euron liikevaihdosta ja 2 335 miljoonan euron voitosta. Henkel on listattu Saksan pörssiin DAX:iin. Henkel Nordenilla on noin 430 työntekijää liikevaihdon oltua 207,6 miljoonaa euroa vuonna 2012.