Herantis Pharma osallistuu BIO-Europe Spring®- ja AD/PD™ 2023-tapahtumiin

Lehdistötiedote 9.3.2023 klo 9:00

Herantis Pharma Oyj (“Herantis”), Parkinsonin taudin taudinkulkuun vaikuttavia uusia hoitoja kehittävä bioteknologiayritys, ilmoitti tänään yhtiön osallistuvan seuraaviin tapahtumiin:

BIO-Europe Spring®, Basel 20-22.3.2023: toimitusjohtaja Antti Vuolanto ja tieteellinen johtaja Henri Huttunen

AD/PD 2023 International Conference on Alzheimer’s and Parkinson’s Diseases and related neurological disorders, Göteborg 28.3.-1.4.2023

1. Posteriesitys: Natalia Kulesskaya, PhD, Head of Nonclinical Pharmacology, Herantis Pharma: HER-096 Is a Novel Brain-Penetrating Peptidomimetic That Promotes Proteostasis and Reduces Neuroinflammation in Aged Mouse Model of Synucleinopathy (Uusi aivoihin kulkeutuva peptidomimeetti, joka edistää proteostaasia ja vähentää aivojen tulehdustilaa synukleinopatiamallissa ikääntyneillä hiirillä)
  2. Esitys: Per Svenningsson, MD, PhD, Karolinska Institutet, Tukholma, Herantiksen kliinisen CDNF-tutkimuksen päätutkija: Phase 1 First-in-Man Clinical Trial of Intraputamenal CDNF in Parkinson’s Disease (Aivokuorukkaan annostellun CDNF:n ensimmäinen kliininen tutkimus Parkinsonin taudissa)

Halutessasi lisätietoa Herantiksesta ja HER-096:n kehitysohjelmasta voit ottaa yhteyttä tapahtumien järjestäjiin tai suoraan meihin: ir@herantis.com.

Puh: +46 (0)7 93 486 277/+46 (0)72-396 72 19

S-posti: ir@herantis.com

Hyväksytty neuvonantaja: UB Securities Oy, Suomi: +358 9 25 380 225

Yrityksen verkkosivusto: www.herantis.com

Herantis Pharma Oyj on Parkinsonin taudin taudinkulkuun vaikuttavia hoitoja kehittävä innovatiivinen bioteknologiayritys. Herantiksen kärkiaihio HER-096 on pieni, CDNF-proteiinin aktiivisesta alueesta johdettu synteettinen peptidomimeettinen yhdiste, jossa yhdistyvät CDNF-proteiinin ainutlaatuinen toimintamekanismi ja ihonalaisen annostelun käytön mahdollistuminen.

Herantiksen osakkeet on listattu Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalla.

Lisätietoja: www.herantis.com