Herantis Pharma osallistuu Biotech Showcase ja Sachs -virtuaalitapahtumiin

Lehdistötiedote 4.1.2023 klo 9:00

Herantis Pharma Oyj (“Herantis”), Parkinsonin taudin taudinkulkuun vaikuttavia uusia hoitoja kehittävä innovatiivinen bioteknologiayritys, ilmoitti tänään, että yhtiön johtoryhmällä on tapaamisia potentiaalisten sijoittajien ja yhtiökumppanien kanssa seuraavissa virtuaalitapahtumissa:

• Sachs 6th Annual Neuroscience Innovation Forum 16.-20.1.2023
  • Biotech Showcase 18.-19.1.2023

Toimitusjohtaja Antti Vuolannon pitämä virtuaalinen yhtiöesittely näytetään Biotech Showcase’n San Franciscon tapahtumassa Yosemite A -kokoussalissa 10.1.2023 klo 10:30 PST (Suomen aikaa klo 20:30).

Jos haluat lisätietoja Herantiksesta ja HER-096 -kärkiaihiostamme, ota yhteyttä tapahtumien järjestäjiin tai sähköpostitse meihin: ir@herantis.com

Puh: +46 (0)7 93 486 277/+46 (0)72-396 72 19

S-posti: ir@herantis.com

Hyväksytty neuvonantaja: UB Securities Oy, Suomi: +358 9 25 380 225, Ruotsi: +358 40 5161400

Yrityksen verkkosivusto: www.herantis.com

Herantis Pharma Oyj on Parkinsonin taudin taudinkulkuun vaikuttavia hoitoja kehittävä innovatiivinen bioteknologiayritys. Herantiksen kärkiaihio HER-096 on pieni, CDNF-proteiinin aktiivisesta alueesta johdettu synteettinen peptidomimeettinen yhdiste, jossa yhdistyvät CDNF-proteiinin ainutlaatuinen toimintamekanismi ja ihonalaisen annostelun käytön mahdollistuminen.

Herantiksen osakkeet on listattu Nasdaq First North Growth Market Finland ja Nasdaq First North Growth Market Sweden -markkinapaikoilla.

Lisätietoja:  www.herantis.com