Herantis Pharma osallistuu Nordic Life Science Days -tapahtumaan

Lehdistötiedote 7.9.2022 klo 9:00

Herantis Pharma Oyj (“Herantis”), Parkinsonin taudin taudinkulkuun vaikuttavia uusia hoitoja kehittävä innovatiivinen bioteknologiayritys, ilmoitti tänään, että yhtiön toimitusjohtaja Antti Vuolanto ja talousjohtaja Tone Kvåle pitävät yhtiöesittelyn ja osallistuvat kahdenkeskisiin tapaamisiin Nordic Life Science Days (NLS) -tapahtumassa Malmössä 28.-29.9.2022. Nordic Life Science Days on Pohjoismaiden suurin Life science -alan partnerointitapahtuma.

Herantiksen yhtiöesittely: keskiviikkona 28.9.2022 klo 11:12

Tapahtuman esitykset ovat ainoastaan osallistujien saatavilla. Halutessasi kahdenkeskisen tapaamisen Herantiksen johdon kanssa ole yhteydessä tapahtuman järjestäjiin, tai ota yhteyttä meihin Nordic Life Science Days tapahtuma-alustan kautta tai lähetä sähköpostia: ir@herantis.com.

Puh: +46 (0)7 93 486 277/+46 (0)72-396 72 19

S-posti: ir@herantis.com

Hyväksytty neuvonantaja: UB Securities Oy, Suomi: +358 9 25 380 225, Ruotsi: +358 40 5161400

Herantis Pharma Oyj on Parkinsonin taudin taudinkulkuun vaikuttavia hoitoja kehittävä innovatiivinen bioteknologiayritys. Herantiksen kärkiaihio HER-096 on pieni, CDNF-proteiinin aktiivisesta alueesta johdettu synteettinen peptidomimeettinen yhdiste, jossa yhdistyvät CDNF-proteiinin ainutlaatuinen toimintamekanismi ja ihonalaisen annostelun käytön mahdollistuminen.

Herantiksen osakkeet on listattu Nasdaq First North Growth Market Finland ja Nasdaq First North Growth Market Sweden -markkinapaikoilla.

Lisätietoja: https://www.herantis.com