Herantis Pharma Oyj: Osakkeiden ja äänioikeuksien lukumäärän muutos

Herantis Pharma Oyj: Osakkeiden ja äänioikeuksien lukumäärän muutos

Yhtiötiedote 22.3.2019 kello 10:00

Herantis Pharma Oyj ("Herantis'' tai ''Yhtiö") tiedotti 12.3.2019 kello 17:00 julkaistulla yhtiötiedotteella 1.111.982 uuden osakkeen (''Antiosakkeet'') suunnatun osakeannin toteuttamisesta 5,20 euron osakekohtaisella merkintähinnalla.

Antiosakkeet on tänään merkitty Patentti- ja rekisterihallituksen ylläpitämään kaupparekisteriin. Yhtiön osakkeiden ja niiden tuottamien äänioikeuksien kokonaismäärä on 6.030.287. Kukin osake tuottaa yhden äänen.

Antiosakkeet ovat Herantiksen uusia osakkeita, jotka vastaavat Herantiksen olemassa olevaa osakelajia. Osakkeiden ISIN-tunnus on FI4000087861.

Kaupankäynti Antiosakkeilla alkaa First North -listalla arviolta 25.3.2019.

Hyväksytty neuvonantaja: UB Securities Oy, puh. +358 9 25 380 225

Herantis Pharma Oyj on innovatiivinen lääkekehitysyhtiö, joka keskittyy regeneratiiviseen eli uudistavaan lääketieteeseen ja sairauksiin, joihin ei tunneta riittävän hyviä hoitoja. Yhtiön kliinisiin tutkimuksiin edenneet lääkeaihiot, CDNF ja Lymfactin, pohjautuvat alojensa johtavaan tieteelliseen tutkimukseen maailmassa. Molemmat tähtäävät läpimurtoon vaikeissa sairauksissa: CDNF hermorappeumasairauksien kuten Parkinsonin taudin hoidossa, Lymfactin rintasyöpähoidon aiheuttaman lymfaturvotuksen ja mahdollisesti muiden lymfaturvotuksien hoidossa. Herantiksen osakkeet ovat listattuna Nasdaq Helsinki Oy:n First North -listalla.

Jakelu:

www.herantis.com