Herantis Pharma Oyj:n tulosjulkistusten ajankohdat ja yhtiökokous vuonna 2018

Herantis Pharma Oyj:n tulosjulkistusten ajankohdat ja yhtiökokous vuonna 2018

Yhtiötiedote 4.12.2017 kello 9:00

Herantis Pharma Oyj ("Herantis") julkaisee vuoden 2017 tilinpäätöstiedotteensa 2.3.2018 (aiemmin ilmoitettu: 27.2.2018). Herantis raportoi tuloksestaan vuonna 2018 seuraavina ajankohtina:

• Vuoden 2017 tilinpäätöstiedote perjantaina 2.3.2018
  • Puolivuotiskatsaus tammi-kesäkuulta 2018 keskiviikkona 29.8.2018

Varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi keskiviikkona 11.4.2018. Yhtiön hallitus esittää virallisen yhtiökokouskutsun myöhemmin.

Herantiksen sähköinen vuosikertomus vuodelta 2017 julkaistaan yhtiön verkkosivuilla osoitteessa www.herantis.com viimeistään 20.3.2018.

Hyväksytty neuvonantaja: UB Securities Oy, puh. +358 9 25 380 225

Herantis Pharma Oyj on innovatiivinen lääkekehitysyhtiö, joka keskittyy regeneratiiviseen eli uudistavaan lääketieteeseen ja sairauksiin, joihin ei tunneta riittävän hyviä hoitoja. Yhtiön vaikutusmekanismiltaan täysin uudenlaiset lääkeaihiot pohjautuvat alojensa johtavaan tieteelliseen tutkimukseen maailmassa: CDNF hermorappeumasairauksien kuten Parkinsonin taudin ja ALS:n hoitoon sekä Lymfactin rintasyöpähoidon aiheuttaman lymfaturvotuksen ja mahdollisesti muiden lymfaturvotuksien hoitoon. Herantiksen osakkeet ovat listattuna Nasdaq Helsinki Oy:n First North -listalla.

Jakelu:

www.herantis.com