• Herantis Pharma Oyj/

Herantis Pharman hakemus Nasdaq First North Growth Market Sweden -markkinapaikan rinnakkaislistauksen poistamisesta on hyväksytty

Herantis Pharma Oyj, Yhtiötiedote 5.12.2022 klo 09:00

Kaupankäynti Herantis Pharman osakkeilla tulee tapahtumaan ainoastaan Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalla kaupankäyntitunnuksella HRTIS

Herantis Pharma Oyj (”Herantis”), Parkinsonin taudin taudinkulkuun vaikuttavia uusia hoitoja kehittävä innovatiivinen bioteknologiayritys, ilmoitti 1.12.2022 hakeneensa osakkeidensa kaupankäynnin päättämistä Nasdaq First North Growth Market Sweden -markkinapaikalla (“Nasdaq FN GM Sweden”).

Nasdaq Stockholm AB hyväksyi hakemuksen 2.12.2022 ja päätti lopettaa Herantis Pharman osakkeiden kaupankäynnin Nasdaq FN GM Sweden markkinapaikalla (kaupankäyntitunnus HRNTS, ISIN-koodi: FI4000087861).

Kaupankäynnin viimeinen päivä Nasdaq FN GM Sweden -markkinapaikalla on 31.1.2023.

Yhtiö haluaa muistuttaa Euroclear Sweden AB:n kautta omistustaan hallinnoivia Herantiksen osakkeenomistajia, että vaikka osakkeiden kaupankäynti Nasdaq FN GM Sweden -markkinapaikalla päättyy, kyseiset osakkeenomistajat voivat jatkaa kaupankäyntiä Herantiksen osakkeilla Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalla järjestämällä osakkeidensa siirtämisen Euroclear Finland Oy:n ylläpitämään arvo-osuusjärjestelmään.

Herantiksen järjestämä edustaja Aqurat Fondkommission AB koordinoi osakkeiden siirtämistä:

• Suoraan omistustaan hallinnoivat osakkeenomistajat sekä salkunhoitajat tulevat saamaan ohjekirjeen
  • Ohjekirje sisältää kuvauksen siirtoprosessista ja tarvittavista toimenpiteistä
  • Siirtoja tullaan toteuttamaan viikoittain.

Osakkeenomistajien tulee lisätietoja saadakseen ottaa yhteyttä salkunhoitajaansa tai Herantiksen järjestämään edustajaan Aqurat Fondkommission AB:hen (info@aqurat.se).

Puh: +46 (0)7 93 486 277/+46 (0)72-396 72 19

S-posti: ir@herantis.com

Hyväksytty neuvonantaja: UB Securities Oy, Suomi: +358 9 25 380 225, Ruotsi: +358 40 5161400

Herantis Pharma Oyj on Parkinsonin taudin taudinkulkuun vaikuttavia hoitoja kehittävä innovatiivinen bioteknologiayritys. Herantiksen kärkiaihio HER-096 on pieni, CDNF-proteiinin aktiivisesta alueesta johdettu synteettinen peptidomimeettinen yhdiste, jossa yhdistyvät CDNF-proteiinin ainutlaatuinen toimintamekanismi ja ihonalaisen annostelun käytön mahdollistuminen.

Herantiksen osakkeet on listattu Nasdaq First North Growth Market Finland ja Nasdaq First North Growth Market Sweden -markkinapaikoilla.

Lisätietoja www.herantis.com.