Herantis Pharman vuosikertomus 2016 julkaistu

Herantis Pharman vuosikertomus 2016 julkaistu

Yhtiötiedote 17.3.2017 kello 9:00

Herantis Pharma Oyj:n vuosikertomus vuodelta 2016 on julkaistu tänään. Vuosikertomus sisältää tilinpäätöksen ja toimintakertomuksen. Vuosikertomus on saatavilla PDF-muotoisena suomeksi ja englanniksi tämän tiedotteen liitteenä sekä yhtiön verkkosivustolta osoitteessa http://herantis.com/?lang=fi, osiosta Sijoittajat - Taloudellista tietoa.

Hyväksytty neuvonantaja: UB Securities Oy, puh. +358 9 25 380 225

Herantis Pharma Oyj on innovatiivinen lääkekehitysyhtiö, joka keskittyy regeneratiiviseen eli uudistavaan lääketieteeseen ja sairauksiin, joihin ei tunneta riittävän hyviä hoitoja. Yhtiön vaikutusmekanismiltaan täysin uudenlaiset lääkeaihiot pohjautuvat alojensa johtavaan tieteelliseen tutkimukseen maailmassa: CDNF hermorappeumasairauksien kuten Parkinsonin taudin ja ALS:n hoitoon sekä Lymfactin rintasyöpähoidon aiheuttaman lymfaturvotuksen ja mahdollisesti muiden lymfaturvotuksien hoitoon. Herantiksen osakkeet ovat listattuna Nasdaq Helsinki Oy:n First North -listalla.

Jakelu:

www.herantis.com