Herantis Pharman vuosikertomus 2019 julkaistu

Yhtiötiedote 17.3.2020 kello 9:00

Herantis Pharma Oyj:n vuosikertomus vuodelta 2019 on julkaistu tänään. Vuosikertomus sisältää tilinpäätöksen ja toimintakertomuksen. Vuosikertomus on saatavilla PDF-muodossa suomeksi ja englanniksi tämän tiedotteen liitteenä sekä yhtiön verkkosivustolta osoitteessa http://herantis.com/?lang=fi, osiosta Sijoittajat – Taloudellista tietoa.

Hyväksytty neuvonantaja: UB Securities Oy, Suomessa +358 9 25 380 225, Ruotsissa +46 72 888 43 83

Herantis Pharma Oyj on innovatiivinen lääkekehitysyhtiö, joka tuo lääkekehitykseen perinteisestä poikkeavia lähestymistapoja hoitojen uudistamiseksi. Lääkeaihiomme, CDNF ja Lymfactin, edustavat regeneratiivista eli uudistavaa lääketiedettä. Ne pyrkivät mullistamaan Parkinsonin taudin ja muiden hermorappeumasairauksien sekä sekundäärisen lymfaturvotuksen hoidon. Herantiksen osakkeet ovat listattuna Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalla symbolilla ”HRTIS” sekä Nasdaq First North Growth Market Sweden -markkinapaikalla symbolilla ”HRNTS”.