Herantis Pharman webinaari: T&K-katsaus 19.1.2023

Lehdistötiedote 12.1.2023 klo 9:00

Osallistumislinkki Herantiksen T&K -webinaariin 19.1.2023 klo 14:00-15:00: Paina tästä rekisteröityäksesi webinaariin

Herantis Pharma Oyj (“Herantis”), Parkinsonin taudin taudinkulkuun vaikuttavia uusia hoitoja kehittävä innovatiivinen bioteknologiayritys, järjestää T&K-katsauksen webinaarina torstaina 19.1.2023 sijoittajille, analyytikoille, tiedotusvälineille ja kaikille Herantiksesta ja sen Parkinsonin taudin hoitoon suunnatusta HER-096 -ohjelmasta kiinnostuneille.

T&K-webinaarin agenda

T&K-katsauksen avaus ja johdanto
Vuoden 2022 saavutukset
Miksi HER-096 on ihanteellinen lääkekandidaatti Parkinsonin taudin hoitoon
Eläintutkimusten tulokset vahvistavat HER-096:n ainutlaatuisen toimintamekanismin ja kulketumisen aivoihin
CDNF-ohjelman päivitys
Kliininen kehitys ja biomarkkerit
Strategia ja T&K-toiminnan etapit 2023
T&K-katsauksen yhteenveto sekä kysymykset & vastaukset

HER-096

HER-096 on peptidomimeettinen yhdiste, joka on suunniteltu säilyttämään CDNF-proteiinin hermostoa suojaava biologinen aktiivisuus. HER-096:lla on prekliinisissä tutkimuksissa osoitettu olevan monivaikutteinen, CDNF:n toimintaa jäljittelevä toimintamekanismi, joka parantaa vaurioituneiden hermosolujen toiminnan palautumista. Keskeintä on, että prekliinisissä tutkimuksissa HER-096:n on todettu läpäisevän tehokkaasti veri-aivoesteen, mikä mahdollistaa helppokäyttöisen ihonalaisen annostelutavan. Monivaikutteisen toimintamekanismin ansiosta Herantiksen HER-096:lla on potentiaalia pysäyttää Parkinsonin taudin eteneminen ja merkittävästi kohentaa potilaiden elämänlaatua.

Osallistumislinkki Herantiksen virtuaaliseen T&K-katsaukseen torstaina 19.1.2023 klo 14:00-15:00: Paina tästä rekisteröityäksesi webinaariin

Rekisteröitymisesi jälkeen saat sähköpostiisi osallistumista koskevan vahvistusviestin, joka sisältää tietoa miten webinaariin voi liittyä.

Lisätietoja webinaarista sekä ohjeet ääni- tai videoyhteydellä osallistumiseen ja esitysmateriaalin näkemiseen verkkosivustollamme www.herantis.com.

Osallistujilla on mahdollisuus esittää kysymyksiä puhujille tapahtuman lopussa. Kysymyksiä voi lähettää myös etukäteen osoitteeseen ir@herantis.com. Tapahtuman aikana kysymyksiä voi esittää webinaarialustan chat-palvelussa tai lähettämällä niitä ir@herantis.com -osoitteeseen. Ellet voi osallistua live-tapahtumaan, webinaari on kuunneltavissa/katsottavissa jälkikäteen www.herantis.com/investors/ -sivustolla.

Puh: +46 (0)7 93 486 277/+46 (0)72-396 72 19

S-posti: ir@herantis.com

Hyväksytty neuvonantaja: UB Securities Oy, Suomi: +358 9 25 380 225, Ruotsi: +358 40 5161400

Yrityksen verkkosivusto: www.herantis.com

Herantis Pharma Oyj on Parkinsonin taudin taudinkulkuun vaikuttavia hoitoja kehittävä innovatiivinen bioteknologiayritys. Herantiksen kärkiaihio HER-096 on pieni, CDNF-proteiinin aktiivisesta alueesta johdettu synteettinen peptidomimeettinen yhdiste, jossa yhdistyvät CDNF-proteiinin ainutlaatuinen toimintamekanismi ja ihonalaisen annostelun käytön mahdollistuminen.

Herantiksen osakkeet on listattu Nasdaq First North Growth Market Finland ja Nasdaq First North Growth Market Sweden -markkinapaikoilla. Herantiksen aiemmin tiedottamalla tavalla, Nasdaq Stockholm AB on hyväksynyt Herantiksen hakemuksen koskien Herantiksen osakkeiden kaupankäynnin lopettamista Nasdaq First North Growth Market Sweden ­-markkinapaikalla, ja kaupankäynnin viimeinen päivä Herantiksen osakkeilla Nasdaq First North Growth Market Sweden -markkinapaikalla on 31.1.2023.

Lisätietoja:  www.herantis.com