Bang & Olufsen Helsinki muuttaa The Folks Hotel Konepajan tiloihin Vallilaan

Bang & Olufsen Helsinki muuttaa väliaikaisesti The Folks Hotel Konepajan tiloihin rakentuvaan pop-up myymälään 4.10.2021 alkaen.

Bang & Olufsen Helsinki uudistaa Fredrikinkatu 38:ssa sijaitsevan liiketilan. Remontin arvioidaan kestävän lokakuun loppuun saakka. Uudistetun liiketilan avajaisia juhlitaan marraskuussa 2021.

The Folks Hotel Konepaja on urbaanin uniikki lifestyle-hotelli Vallilassa, historiallisella VR:n Konepajan alueella punatiilisissä rakennuksissa. Hotelli on sisustettu jo toimintansa alusta alkaen Bang & Olufsen äänentoistolaitteilla. Bang & Olufsen design kaiuttimia on sijoiteltu hotellissa aulaan, kuntosaliin, kattoterassille sekä hotellissa toimivan Ravintola Albinan tiloihin.

”The Folks Hotel Konepajan ideologian ytimessä on toimia vieraidemme inspiraation lähteenä sekä luoda laaja-alaista lisäarvoa yhteistyökumppaneillemme. Bang & Olufsen Helsingin (sekä Hifistudio Esitystekniikan) kanssa olemme aloittaneet yhteistyömme jo kaksi vuotta sitten, eli yli vuosi ennen hotellin avaamista. Saatuamme mahdollisuuden laajentaa yhdessä tekemistä pop-up myymälän puitteissa, tartuimme ideaan heti”, kertoo Aki Keskitalo Folks Hotels Oy:n toimitusjohtaja.

Pop-up-myymälä sijaitsee The Folks Hotel Konepajan aulatilassa. Hotelliin rakennetaan 40 000 € arvoinen kotiteatterijärjestelmä, joka on myös hotellin asiakkaiden käytössä. Kotiteatteri koostuu seuraavista Bang & Olufsen tuotteista: televisio Beovision Harmony 65" ja Beolab 28 kaiuttimet etu- ja takakaiuttimina.

"Tulemme avaamaan kuukauden ajaksi ainutlaatuisen pop-up-myymälän The Folks Hotel Konepajan tiloihin. Olemme tästä mahdollisuudesta erittäin kiitollisia ja innoissamme. Toivomme, että asiakkaamme tulevat tervehtimään meitä lokakuun aikana sekä kokemaan kanssamme upean The Folks Hotel Konepajan tunnelman", kertoo Tomi Hyvärinen, Bang & Olufsen kauppias.

Bang & Olufsen liike Fredrikinkatu 38:ssa on suljettu 30.9.2021 - 31.10.2021.Palvelemme The Folks Hotel Konepajan tiloissa 4.10.2021-31.10.2021.
Lisätietoja aukioloajoista osoitteesta www.beetoo.fi

Bang & Olufsen Helsinki Fredrikinkatu 38, 00100 Helsinki
The Folks Hotel Konepaja Aleksis Kiven Katu 21–23, 00510 Helsinki

The Folks Hotel Konepaja

Bang & Olufsen Beovision Harmony seinällä, Beolab 18 ja Beolab 19 kaiuttimet.

Kaipaatko lisätietoa? Ota yhteyttä:

Bang & Olufsen Helsinki
Tomi Hyvärinen 050 543 9917 tomi.hyvarinen@beohelsinki.fi
Terhi Ristilä 040 720 2848 terhi@beohelsinki.fi

The Folks Hotel Konepaja
Aki Keskitalo 050 356 1110 aki.keskitalo@folkshotels.fi

Bang & Olufsen

Bang & Olufsen on Tanskalainen vuonna 1925 perustettu viihde-elektroniikan valmistaja. Bang & Olufsen valmistaa käsityönä viimeisteltyjä laitteita kuvan- ja äänentoistoon. Bang & Olufsen tuotteet ovat tuttuja monista elokuvista ja tv- sarjoista ympärimaailman. Bang & Olufsen tunnetaan markkinoiden ensimmäisestä monihuonejärjestelmästä.