HifiStudio avaa uuden myymälän Turussa

HifiStudio vahvistaa liiketoimintaansa muuttamalla uuteen liiketilaan Turun jokirantaan. Uusi osoite on 27.9.2019 alkaen Itäinen Rantakatu 48-50. Uudessa liiketilassa on 170 m2 katutasossa ja hyvin ilmaisia parkkipaikkoja liiketilan lähistöllä.

Uudessa liiketilassa asiakas pääsee nauttimaan akustoidusta kotiteatteri- ja kuunteluhuoneesta, Bang & Olufsen-shop-in-shop-alueesta, Crestronilla ja Genelecillä toteuteusta neuvotteluhuoneesta, Genelecin konseptiseinästä sekä perinteisestä passiivikaiutinseinästä kuulokkeita, monihuonetuotteita ja muita hifilaitteita unohtamatta.

Turun HifiStudion toimitusjohtajan Lauri Eskolan mukaan uudessa liiketilassa päästään palvelemaan entistä paremmin sekä yksityis- että yritysasiakkaita selkeämmän myymäläpohjaratkaisun, näkyvyyden ja parkkipaikkojen myötä. Eskolan mukaan yrityksille suunnattu esitystekniikkamyynti onkin ollut kovassa kasvussa viimeisen kolmen vuoden aikana. Helsinkiin on perustettu oma liiketoiminta-alue HifiStudio Esitystekniikka, jossa palvelee tällä hetkellä yritysasiakkaita jo 4 henkilöä. Turussa HifiStudio Esitystekniikka on palkannut myös uuden esitystekniikkamyyjän kesän aikana ja Tampereelle haetaan myös uutta esitystekniikkamyyjää.

Uuden myymälän avajaisia vietetään 27.-28.9 osoitteessa Itäinen Rantakatu 48-50. Vanha myymälä Kristiinankadulla suljetaan syyskuun loppuun mennessä.

Lisätietoja:

Lauri Eskola