HifiStudio Esitystekniikka laajenee Etelä-Suomessa

”HifiStudio Esitystekniikka on saanut hyvän kasvun viimeisen muutaman vuoden aikana, olemme saaneet palvella merkittäviä asiakkuuksia ja meille on tullut positiivisena yllätyksenä HifiStudio brändin tunnettavuus myös yrityspuolella. Ville Arzoglou on nyt palkattu yhtiön palvelukseen ja meillä on vahva käsitys tulevaisuuden palvelevasta yritysmyynnin kulttuurin kehittämisestä.” – Summaa liiketoiminnan johtaja Tomi Hyvärinen.

Yrityksille HifiStudio tarjoaa ammattitaitoisesti laajat palvelut. ”On hienoa päästä palvelemaan yrityksiä heidän AV-hankinnoissansa. Olen myynnin sekä tapahtumatuotannon ammattilainen ja intoa on tuoda asiakkaille lisäarvoa, sekä toivottavasti myös uusia ideoita, joilla heidän kuva sekä äänentoisto saadaan kuntoon” – HifiStudio Esitystekniikasta löytyy ratkaisut suunnitteluun, rahoitukseen, asennukseen ja kuukausittaiseen tarkistukseen.

HifiStudio on Suomen suurin kauppiaiden omistama äänentoiston ammattilainen, jonka liikevaihto on yli 13 milj. euroa.

Lisätietoja antavat:

Tomi Hyvärinen Bang & Olufsen, HifiStudio Esitystekniikka Puh. 0505439917

Ville Arzoglou, HifiStudio Esitystekniikka Puh. 0413174373

HifiStudio on Suomen johtava kuvan- ja äänentoiston erikoisliike

HifiStudio on laadukkaiden kuvan- ja äänentoistolaiteratkaisujen myyntiin erikoistunut yritys, joka palvelee yksityishenkilöitä ja yrityksiä Helsingissä, Oulussa, Tampereella, Kuopiossa, Turussa, Jyväskylässä ja verkkokaupassa.

Tomi Hyvärinen
Tomi.Hyvarinen@HifiStudio.fi