Hifistudio ja Bowers & Wilkins tekivät merkittävän yhteistyösopimuksen

Hifistudio ja Bowers & Wilkins ovat tehneet merkittävän yhteistyösopimuksen. HifiStudio on investoinut B&W:n uuteen 800-sarjaan, joka on legendaarisen kaiutinvalmistajan lippulaivasarja. Mallisto on jatkossa kuunneltavissa jo ennestään Oulun ja Helsingin myymälöiden lisäksi myös Turussa ja Tampereella.

Toimitusjohtaja Jarmo Nevari haluaa tarjota asiakkaille parasta ääntä B&W:n lippulaivakaiutinsarjan ansiosta. Kaiuttimien suositushinnat ovat alk. 6000 €/pari ja huippumalli 800D3 30 000 €/pari.

Bowers & Wilkinsin Suomen toiminnasta vastaava Taisto Hulanmäki on iloinen, kun tämä klassikkosarja on jatkossa kuunneltavissa myös Turussa ja Tampereella. HifiStudio on markkinajohtaja Suomessa hifibisneksessä ja haluaakin korostaa tällä yhteistyöllä huippuosaamistaan myös kalliimmissa hintaluokissa. Mallisto tullaan esittelemään kevään ja kesän mittaan erityisillä kutsuvieras-esittelypäivillä myymälöissä ja myöhemmin syksyllä hifimessuilla yhdessä B&W:n kanssa.

B&W on yksi maailman suurimmista kaiutinvalmistajista ja tullut kuuluisaksi juuri 800-sarjasta.

Jarmo Nevari, puh. 0400 500 446
Taisto Hulanmäki, puh. 040 766 1000

Hifi Studio on laadukkaiden kuvan- ja äänentoistolaiteratkaisujen myyntiin erikoistunut yritys, joka palvelee yksityishenkilöitä ja yrityksiä Helsingissä, Oulussa, Tampereella, Kuopiossa, Turussa ja Jyväskylässä sekä myymälöissä että kaikkialla Suomessa verkkokaupan kautta. B&W on HifiStudion yksi tärkeimmistä yhteistyökumppaneista.