Hifistudio ja Rakennusliike Hausia Oy tekivät merkittävän yhteistyösopimuksen

Hifistudio ja Rakennusliike Hausia Oy tekivät merkittävän yhteistyösopimuksen

Hifistudio ja rakennusliike Hausia Oy ovat tehneet mittavan yhteistyösopimuksen. Jatkossa Hifistudio asentaa ja suunnittelee äänentoisto- ja kuvalaitteet Hausia Oy:n rakentamiin uusiin asuntoihin.

Ensimmäinen kohde on As Oy Albergan Kartanon Runomäki, jonne valmistuu 26 huoneiston rivitalo. Kaikkien asuntojen saunoissa on vakiona Bosen äänentoisto, jota voidaan ohjata langattomasti. Kaikkiin asuntoihin on mahdollista räätälöidä lisäksi Bosen äänentoisto monihuoneratkaisulla asiakkaan toiveiden mukaisesti. Tavoitteena on tyylikäs ja helppokäyttöinen järjestelmä ilman näkyviä johtoja.

Rakennusliike Hausia Oy on yksityinen rakennusliike pääkaupunkiseudulla, jonka liikevaihto on 30 milj.euroa. HifiStudio on Suomen suurin kauppiaiden omistama äänentoiston ammattilainen, jonka liikevaihto on 10 milj. euroa.

Lisätietoja antavat:

Jarmo Nevari, puh. 0400 500 446

Kari Kiviluoma, puh. 045 853 3533

www.hifistudio.fi

Hifi Studio on Suomen johtava kuvan- ja äänentoiston erikoisliike

Hifi Studio on laadukkaiden kuvan- ja äänentoistolaiteratkaisujen myyntiin erikoistunut yritys, joka palvelee yksityishenkilöitä ja yrityksiä Helsingissä, Oulussa, Tampereella, Kuopiossa, Turussa ja Jyväskylässä sekä myymälöissä että kaikkialla Suomessa verkkokaupan kautta. Laajaan valikoimaamme kuuluvat hifi- ja kotiteatterilaitteet, kuvatuotteet (televisiot ja videotykit), kaiuttimet, monihuonelaitteet, yritysten AV-järjestelmät, sekä suunnittelu- ja asennuspalvelu.