Hifistudio ja Sweco Taloyhtiöpalvelut tekivät valtakunnallisen yhteistyösopimuksen

Hifistudio ja Sweco Asiantuntijapalvelut Oy ovat tehneet mittavan yhteistyösopimuksen. Jatkossa Hifistudio suunnittelee ja asentaa äänentoisto- ja kuvalaitteet Sweco Taloyhtiöpalveluiden tuleviin kohteisiin.

Ensimmäinen kohde on Helsingissä osoitteessa Hämeentie 95, jonka linjasaneerauksen suunnittelun on hoitanut Sweco Taloyhtiöpalvelut.

Linjasaneerauksen ja muun korjausrakentamisen yhteydessä asiakas voi jatkossa valita äänentoiston koko asuntoon. Tavoitteena on tyylikäs ja helppokäyttöinen järjestelmä ilman näkyviä johtoja ja laitteita parhaalla mahdollisella suorituskyvyllä.

Sweco Finland on Suomen johtava rakennetun ympäristön ja teollisuuden asiantuntijayritys, joka on osa kansainvälistä Sweco-konsernia. Sweco Taloyhtiöpalvelut tulosyksikkö suunnittelee ja valvoo yli 2500 asuntoa käsittävän määrän linjasaneerauksia vuodessa ja haluaa nyt erottautua uudenlaisella lähestymistavalla tarjoten asukkaille myös mahdollisuuden Hifistudion kanssa toteuttaa äänentoisto muun saneerauksen yhteydessä.

”Tavoitteenamme on tarjota asiakkaille uudenlaisella asiakaslähtöisellä lähestymistavalla linjasaneerauksen yhteydessä myös mahdollisuus koko kodin kattavaan langattomaan äänentoistoon ja uskomme, että Hifistudio on tässä paras mahdollinen kumppani Suomen johtavana hifiketjuna”, kertoo Sweco Taloyhtiöpalveluiden tulosyksikön johtaja Jussi Eronen.

HifiStudio on Suomen suurin kauppiaiden omistama äänentoiston ammattilainen, jonka liikevaihto on 10 milj. euroa.

Lisätietoja antavat:
Jarmo Nevari, Hifistudio, puh. 0400 500 446
Lauri Eskola, Hifistudio, puh. 040 842 7125
Jussi Eronen, Sweco, puh. 040 738 6236

*   *   *

Hifi Studio on laadukkaiden kuvan- ja äänentoistolaiteratkaisujen myyntiin erikoistunut yritys, joka palvelee yksityishenkilöitä ja yrityksiä Helsingissä, Oulussa, Tampereella, Kuopiossa, Turussa ja Jyväskylässä sekä myymälöissä että kaikkialla Suomessa verkkokaupan kautta. Tällä hetkellä Hifi Studio tekee jo virallisesti yhteistyötä seuraavien rakennusliikkeiden kanssa: Asuva Oy, Hausia Oy, Kakola Yhtiöt Oy, Rakennusliike Kari Hämäläinen Oy, Spinkkilä Oy.