HifiStudio-konsernin toimitusjohtaja vaihtuu

HifiStudio-konsernin nykyinen toimitusjohtaja Jarmo Nevari siirtyy yhtiön hallituksen puheenjohtajaksi ja siirtää ketjun vetovastuun Oulun HifiStudion kauppias Jarkko Korhoselle ja Turun HifiStudion kauppias Lauri Eskolalle. Korhonen toimii jatkossa ketjun toimitusjohtajana ja Eskola ketjun talousjohtajana.

Nevarin mukaan viimeinen vuosi on ollut yhtiön kannalta haastava. Hänen mukaansa viimeistään tässä kohtaa oli aika tehdä yhtiön tulevaisuuden kannalta isompia ratkaisuja ja hakea uusia suuntaviivoja sekä virtaa yhtiön kehittämiseen.

Nykyisellä toimitusjohtajalla Jarmo Nevarilla on yli 40 vuoden kokemus yrittäjyydestä ja erilaisista johtotehtävistä kodinkonealalla. Viimeiset 11 vuotta Nevari on toiminut HifiStudio-konsernin toimitusjohtajana ja nykyisellään jatkaa yhtiön hallituksen puheenjohtajana.

Jarkko Korhosella on yli 20 vuoden kokemus hifialan yrittäjyydestä Oulun seudulla, jossa hän on toiminut Oulun HifiStudion kauppiaana sekä JJ Hifi Oy-maahantuontiyhtiön toimitusjohtajana. Korhonen on HifiStudio-ketjun toinen pääomistajista. Korhonen toimii jatkossa HifiStudio-ketjun toimitusjohtajana sekä jatkaa Oulun HifiStudion kauppiaana.

Lauri Eskola on toiminut viimeiset 10 vuotta Turun HifiStudion kauppiaana sekä osakkaana HifiStudio-ketjussa. Eskola on koulutukseltaan kauppatieteiden maisteri ja hoitaa jatkossa HifiStudio-ketjun talousjohtajan tehtäviä sekä jatkaa Turun HifiStudion kauppiaana.

HifiStudio-konserniin kuuluvan Bang & Olufsen Helsingin toimitusjohtaja Tomi Hyvärinen jatkaa Helsingin Hifi Oy:n osakkaana ja hallituksen jäsenenä. Hyvärinen jatkaa Helsingin HifiStudio-liikkeen kauppiaana, samalla keskittyen Bang & Olufsenin ja HifiStudio Esitystekniikan myynnin kehittämiseen Suomessa.

HifiStudio on Suomen johtava kuvan- ja äänentoiston erikoisliikeketju, joka tarjoaa uusien muutosten myötä asiakkaille jatkossa entistä parempia elämyksiä ja ostokokemuksia sekä kivijalkamyymälässä että verkossa. Koko ketjun liikevaihto on yli 10 miljoonaa euroa. HifiStudion myymälät sijaitsevat Helsingissä, Tampereella, Turussa, Oulussa, Jyväskylässä ja Kuopiossa.

Lisätietoja antavat:

Jarmo Nevari, Hifistudio, puh. 0400 500 446