HifiStudion uusi kansainvälinen verkkokauppa Nordic Speaker Shop

HifiStudio on avannut uuden kansainvälisen verkkokaupan kotimaisten hifilaitteiden etämyyntiin ulkomailla asuville kuluttajille. Uuden verkkokaupan nimeksi on valittu Nordic Speaker Shop, jonka kautta asiakkaat voivat tilata helposti ja nopeasti laadukkaita suomalaisia hifituotteita niin Suomessa kuin muualla maailmassa.

Vastaanotto valmistajien suunnalta on ollut poikkeuksellisen positiivista ja moni näkee tässä mahdollisuuden viedä suomalaista audiosanomaa moniin eri maihin verkon välityksellä, kertoo Nordic Speaker Shopin kehityksestä ja ylläpidosta vastaava HifiStudio-ketjun osakas ja Turun HifiStudion kauppias Lauri Eskola.

Aluksi verkkokaupan kautta saa ostettua mm. Amphionin, Genelecin ja Gradientin kaiuttimia, DSPeakerin huonekorjaintuotteita sekä Softenin ja Konton akustiikkalevyjä. Sivuille tulee mahdollisesti myöhemmin myös muita Pohjoismaissa valmistettuja hifituotteita. Uusia merkkejä ja tuotteita lisätään sivuille päivittäin toiminnan kehittyessä.

HifiStudion ketjuun kuuluva Bang&Olufsen Helsinki avasi myös keväällä uuden beetoo.fi -verkkokaupan B&O-tuotteiden myyntiin Suomessa.

HifiStudion oma hifistudio.fi -verkkokauppa on toiminut jo vuodesta 2011 tarjoten parhaimmat hifilaitteet suomalaisille kuluttajille, jonka liikevaihto on jo kasvanut kivijalkamyymälää vastaaviin lukemiin ja jota kehitetään usean henkilön voimin päivittäin.

www.nordicspeakershop.com

www.beetoo.fi