Maailman suurin hifialan ketju Hifi Klubben laajenee Suomeen

Laadukkaisiin kuva- ja äänentoistolaitteisiin erikoistunut HifiStudio -ketju on allekirjoittanut eksklusiivisen yhteistyösopimuksen tanskalaisen Hifi Klubben -ketjun kanssa. Jatkossa HifiStudion myymälät ja verkkokauppa toimivat osana Hifi Klubben -ketjua tarjoten parhaat merkit ja huippuosaamisen.

Tällä hetkellä Hifi Klubben toimii Ruotsissa, Tanskassa, Norjassa, Saksassa ja Hollannissa sekä jatkossa HifiStudion kautta myös Suomessa. HifiStudio -ketjulla on ennestään seitsemän myymälää Suomessa sekä oma verkkokauppa. Myöhemmin tänä vuonna aukeaa myös suomenkielinen hifiklubben.fi -verkkokauppa, josta asiakkaat saavat tilattua parhaat Hifi Klubbenin edustamat merkit nopealla toimitusajalla suoraan kotiovelle tai noudettavaksi lähimmästä myymälästä.

Jatkossa HifiStudion kautta on saatavilla nykyisten edustusten lisäksi Hifi Klubbenin maahantuomat merkit. Hifi Klubben toimii maahantuojana ja jakelijana useille tunnetuille hifibrändeille, kuten Argon Audio, Audioquest, Bang&Olufsen, Bluesound, Bowers&Wilkins, DALI, Denon, Hegel, KEF, Lyngdorf, Marantz, NAD, Sennheiser, Sonos ja monille muille alan merkittäville merkeille. HifiStudio jatkaa Genelecin jälleenmyyjänä Suomessa ja tavoitteena on yhteistyön kehittäminen myös muissa Pohjoismaissa.

HifiStudion toimitusjohtaja Jarmo Nevarin mukaan yhteistyön avulla HifiStudio -ketju varmistaa tulevaisuuden kilpailukyvyn isoja kilpailijoita ja verkkokauppoja vastaan sekä hankintoihin kilpailukykyiset ostoedut.

Hifi Klubbenin toimitusjohtaja Christoffer Arensbach on iloinen saadessaan Suomen mukaan tanskalaiseen ketjuun. Hänen mukaansa yhteistyön avulla he pääsevät kehittämään ja kasvattamaan Suomen hifimarkkinoita ja kansainvälistä digitaalista kaupankäyntiä.

Jatkossa Hifi Klubbenilla on yli sata myymälää kuudessa eri maassa Suomi mukaanluettuna sekä globaalisti toimiva verkkokauppa.

Lisätiedot:

Jarmo Nevari