Uuden ajan hifimyymälä Helsinkiin

Tiedote 24.8.2017

HifiStudio avaa Helsinkiin ketjun uudistetun lippulaivamyymälän loppu vuodesta 2017. Uusi myymälä avataan Eerikinkadun ja Fredrikinkadun kulmaan, vanhaan arvokkaaseen kivitaloon, jota saneerataan parhaillaan. Nykyinen myymälä tyhjennetään ennen muuttoa kokonaan.

Vanha myymälä on palvellut hienosti 26 vuotta, mutta uudessa myymälässä on enemmän tilaa ja logistiikan kannalta se on parempi, sanoo HifiStudion toimitusjohtaja Jarmo Nevari. Uudesta myymälästä asiakas löytää hifilaitteet ja av-laitteet kotikäyttöön, mutta myös rakennusliikkeet ja yritykset on huomioitu HifiStudion lanseeraaman uuden Viihdevalmis Koti-konseptin ansiosta. HifiStudio tekee yhteistyötä monien eri rakennusliikkeiden kanssa ja panostaa tällä hetkellä myös vahvasti esitystekniikkaan. Uudesta myymälästä tulee kirkkaasti tämän maan lippulaivamyymälä, joka näyttää hifimarkkinoiden uuden suunnan.

HifiStudion yksi vahvuuksista on myös kokonaisvaltaisten ratkaisujen tarjoaminen, jonka vuoksi myös myymälä on akustoitu käyttäen ammattimaista suunnittelupalvelua.

Uusi myymälä on hyvä esimerkki kivijalkakaupan merkityksestä verkkokauppoja ja ulkomaisia ketjuja vastaan. HifiStudion yksi vahvuuksista on kotimaisuus ja laaja myymäläverkosto kaupunkien keskustoissa. Asiakkaat kaipaavat henkilökohtaista palvelua ja ammattilaisia kartoittamaan oikeat tarpeet, jolloin HifiStudion ammattimainen henkilöstö nousee kaiken ytimeen. Kotikäyntejä suoritetaan, hehkuttaa toimitusjohtaja Jarmo Nevari.

Jarmo Nevari, toimitusjohtaja, puh. 0400 500 446