Akkukoneuutuuksia Hiltiltä

Report this content

Hilti on lanseerannut kaksi uutta kompakti-luokan akkuporakonetta. Molemmissa työkaluissa on hiiliharjaton moottori, joka pidentää käyttöikää ja vähentää huollon tarvetta.

Uusi Hilti SF 4-A22 korvaa Hilti SFC 22-A:n, joka on ollut viime vuodet Hiltin suosituin akkuporakone. SF 4 on edeltäjäänsä hiukan kevyempi painaen vain 1,28kg ja rungoltaan lyhyempi, joka helpottaa ahtaissa paikoissa työskentelyä. SF 4-A22 on erittäin suorituskykyinen kevyissä ja keskiraskaissa poraus- ja ruuvaussovelluksissa.  Hiltin aktiivinen väännönrajoitin (Active Torque Control, ATC) auttaa estämään työkalun pyörimistä terän jumittuessa, joka vähentää tapaturmien riskiä työmaalla.

Toinen uutuus kompakti-luokassa on SFE 2-A12, joka soveltuu työskentelyyn erityisen ahtaissa paikoissa ja kulmissa. SFE 2 tarjoaa vaihtoistukoidensa ansiosta tarkoituksenmukaisen ratkaisun työskentelyyn myös siellä, mihin muut työkalut eivät mahdu.  Hilti SFE 2-A12 on suunniteltu erityisesti hankalapääsyisissä paikoissa työskentelevien sähkö- ja putkiasentajien tarpeisiin.

Lisätietoja Hiltin akkuporakoneista: https://www.hilti.fi/content/hilti/E1/FI/fi/products/cordless-in-charge/cordless-in-charge/products/cordless-drill-drivers-and-hammer-drills.html

Suunnittelemme ja valmistamme rakennusalalle suunnattuja edistyneitä teknisiä ratkaisuja, ohjelmistoja ja palveluita. Toimimme maailmanlaajuisesti yli 120 maassa työllistäen noin 30 000 henkilöä. Saadaksesi lisätietoja Hiltistä yrityksenä sekä uramahdollisuuksista yrityksessä, vieraile seuraavissa osoitteissa: www.hilti.fi ja https://careers.hilti.fi Asiakaspalvelun ilmainen puhelinnumero: 0207 999 200

Avainsanat: