Vuoden verkkokauppa -kilpailun voitto Cocopandalle - voittajat valittiin seitsemässä sarjassa

Puolueeton hintavertailupalvelu Hintaopas.fi järjesti marraskuussa Vuoden verkkokauppa -äänestyksen. Äänimäärältään ylitse muiden nousi Cocopanda. Kouvolalainen Foto Monza jätti suuret verkkokaupat taakseen ja kipusi audio, kuva ja valokuvaus -sarjan voittoon.

Hintaopas.fi:n äänestyksessä kuluttajat pääsivät valitsemaan suosikkiverkkokauppansa seitsemässä eri sarjassa. Koko kilpailun voittajaksi nousi kauneudenhoitoon erikoistunut Cocopanda, joka sai suurimman äänimäärän myös viime vuonna.

”On hienoa kuulla, että asiakkaamme ovat olleet tyytyväisiä verkkokauppaamme. Uskomme, että kuten kivijalkakaupoissa, myös verkkokaupassa asiakaspalvelulla on tärkeä merkitys. Tämän takia pyrimme kohtelemaan asiakkaitamme yksilönä ja haluamme tarjota jokaiselle mahdollisimman hyvän ostokokemuksen alusta loppuun. Olemme todella tyytyväisiä äänestystulokseen, sillä teemme jatkuvasti töitä parantaaksemme verkkokauppaamme”, sanoo Cocopandan digitaalisesta markkinoinnista vastaava Susanna Matilainen.

Cocopandan suurimmaksi haastajaksi tiukalla äänierolla nousi Sportamore, joka vei voiton urheilu-kategoriassa. Audio, kuva ja valokuvaus -kategoriassa suurimman äänisaaliin sai kouvolalainen kamerakauppa Foto Monza.

”Suuri kiitos kaikille asiakkaillemme, olemme tosi ilahtuneita voitosta! Meillä käytetään todella paljon aikaa verkkokaupan käyttäjämukavuuden jatkuvaan parantamiseen, nopeisiin toimituksiin ja asiakkaiden muistamiseen pienin yllätyksin. Valo- ja videokuvaus näkyy meillä vahvasti, sillä olemme kaikki itsekin valokuvaajia. Meillä on reipas meininki, jonka uskon välittyvän myös asiakaspalvelussa ja verkkokaupan puolella”, kertoo Foto Monzan toimitusjohtaja Jyri Seppälä.

Tietokoneet ja puhelimet -sarjassa eniten ääniä haali Gigantti ja koti ja kodinkoneet -sarjan suosituimmaksi nousi Veikon Kone. CDON palkittiin pelit ja konsolit -sarjan parhaana ja lastentarvikkeet ja lelut -kategoriassa voiton vei Lekmer.

Kategorioiden voittajat olivat seuraavat:

•    Tietokoneet & Puhelimet: Gigantti

•    Audio, Kuva & Valokuvaus: Foto Monza

•    Koti & Kodinkoneet: Veikon Kone

•    Pelit & Konsolit: CDON

•    Urheilu: Sportamore

•    Kauneus & Asusteet: Cocopanda

•    Lastentarvikkeet & Lelut: Lekmer

”Hintaopas onnittelee lämpimästi kaikkia voittajia! Tänä vuonna otimme uusiksi kategorioiksi urheilun, kauneuden ja asusteet sekä lastentarvikkeet ja lelut. Nämä tuotekategoriat ovat nousseet Hintaoppaassa suosituiksi tekniikan rinnalle”, kertoo Hintaopas.fi:n maajohtaja Liisa Matinvesi-Bassett.

Kilpailun äänestysaika oli 1.-30.11.2018. Annetuilla äänillä kerrytettiin myös joululahjoitusta vähävaraisille. Hintaopas.fi lahjoittaa 5000 euroa Pelastusarmeijan Joulupata-keräykseen, jolla tuetaan vähäosaisia, vähävaraisia lapsiperheitä ja syrjäytymisvaarassa olevia ihmisiä eri puolella Suomea.

Kuvat: Cocopanda & Hintaopas.fi:n Liisa Matinvesi-Bassett ja Gigantin Ville Heinonen.

Lisätietoja: Liisa Matinvesi-Bassett, maajohtaja, Hintaopas.filiisa.matinvesi@hintaopas.fi, 050 414 9301

Hintaopas.fi on riippumaton ja Suomen kattavin tuotteiden vertailupalvelu. Hintaopas sisältää yli 700 Suomessa toimivan verkkokaupan hinta- ja tuotetiedot, jotka helpottavat kuluttajien päätöksentekoa. Hintaoppaan käyttäminen on kuluttajille ilmaista ja läpinäkyvää, koska palvelu kattaa kaikki verkkokaupat huolimatta siitä, ovatko ne Hintaoppaan asiakkaita vai eivät. Hintaopas on perustettu vuonna 2002 ja toimii samalla konseptilla kahdeksassa maassa. Hintaoppaan omistaa norjalainen mediakonserni Schibsted Media Group, jonka palveluita Suomessa ovat myös Tori.fi ja Lendo.fi.