HiQ AUTTAA SUUNNITTELUTOIMISTOA NEW YORKISSA

HiQ:n yhteistyö digi- ja suunnittelutoimisto Ustwon kanssa jatkuu ja laajentuu Yhdysvaltoihin. HiQ toimittaa testauksen ja kehityksen erikoisosaamista Ustwon New Yorkin studiolle ja auttaa näin toimistoa uusien asiakkuuksien rakentamisessa.

“Olemme työskennelleet yhdessä HiQ:n kanssa yli viiden vuoden ajan ja heidän asiantuntijansa ovat auttaneet studioitamme sekä Malmössä että Lontoossa. Yhteistyömme toimii ja siksi HiQ oli luonnollinen valinta kumppaniksemme myös New Yorkissa. HiQ toimii aina ripeästi ja toimittaa tarvitsemaamme osaamista nopealla varoitusajalla,” sanoo Ustwon Jules Ehrhardt.

Ustwon asiakkaita ovat suuret globaalit brändit, kuten Hipstamatic, Google ja American Express.

“Olemme iloisia ja ylpeitä Ustwon luottamuksesta ja odotamme innolla voidessamme edelleen olla osa heidän jännittävää matkaansa. Meillä osaamista, jota ei löydy muualta sekä useissa yhteisissä hankkeissa testattu, vakiintunut toimintamalli,” sanoo Anna Kleine HiQ:sta.

HiQ:n erikoisosaamista on asiantuntemuksen hyödyntäminen yli toimialarajojen. Tämä on nähtävillä erityisesti digitaalisen ja mobiilin viestinnän hankkeissa, joissa HiQ hyödyntää liki 20 vuoden kokemustaan tietoliikennealalta. HiQ:n pääasiallisena markkina-alueena ovat Pohjoismaat, mutta yritys toteuttaa myös kansainvälisiä toimeksiantoja.

“Asiakkaillamme ja kumppaneillamme on suuret vaatimukset  innovaation, luovuuden ja teknisen erikoisosaamisen suhteen. Vahvan digitaalisen viestinnän asiantuntijatiimimme ansiosta voimme täyttää nämä vaatimukset ja auttaa asiakkaitamme yksinkertaistamaan ja parantamaan ihmisten elämää,” sanoo HiQ:n konsernijohtaja Lars Stugemo.

Lars Stugemo, konsernijohtaja, HiQ, Puh. +46 8 588 90 000

Anna Kleine, toimitusjohtaja, HiQ Skåne, Puh. +46 70 359 93 31

Peter L. Häggström, Viestintäjohtaja, HiQ, Puh. +46 704 200 103

HiQ on erikoistunut yksinkertaistamaan ja tehostamaan korkean teknologian viestintä- ja ohjelmistokehitysratkaisuja. HiQ on alansa johtava toimija, joka työllistää yli 1300 asiantuntijaa Pohjoismaissa ja Venäjällä. HiQ:n osake on noteerattu Pohjoismaisen pörssin keskisuurten yhtiöiden listalla (NASDAQ OMX Stockholm midcap). Lisätietoja osoitteessa www.hiq.fi