HiQ LOI WASA KREDIT AB:lle UUDET ÄLYKKÄÄMMÄT VERKKOSIVUT

HiQ on toteuttanut uuden responsiivisen verkkosivuston Wasa Kredit AB:lle. Sivuston avulla yksinkertaistetaan ja parannetaan sekä asiakkaiden että sivun ylläpitäjien käyttökokemusta ja vahvistetaan yrityksen liiketoimintaa. HiQ vastasi projektista kokonaisuudessaan.

- Wasa Kredit tarvitsi verkkopalvelun, joka vastaa tämän päivän tarpeisiin ja mahdollistaa liiketoimintojen hoitamisen sekä mobiililaitteella, tableteilla että tietokoneella. Teknisen osaamisemme ja luovan tiimimme avulla loimme tyylikkään ja älykkään ratkaisun, kertoo HiQ Stockholmin toimitusjohtaja Bo Ringdahl.

Projektin myötä Wasa Kredit sai yhtenäisen, uuden ilmeen mukaisen verkkosivuston, selkeän viestintäkanavan sekä sisällöntuottajille yksinkertaisemman ja fiksumman työkalun sivuston ylläpitoon.

- Olemme erittäin tyytyväisiä uuteen sivustoomme ja iloisia posiitiivisesta vastaanotosta. Halusimme käyttöömme modernin, liiketoimintaamme tukevan sivuston. HiQ:n avulla tämä tavoite saavutettiin, sanoo Ulf Hjertberg, IT-johtaja, Wasa Kredit.

Markkinointi digitalisoituu jatkuvasti ja verkko on yhä liiketoimintakriittisemmassa roolissa. Siksi perinteisesti mainostoimistojen toteuttamiin hankkeisiin haetaan yhä useammin kumppaniksi IT-konsulttitalo.

- Tämä on mielenkiintoinen vaikkakin melko itsestäänselvä kehityssuunta. Olemme asiantuntijoita sekä järjestelmäkehityksessä ja käytettävyydessä. Tästä syystä voimme toimittaa ratkaisuja, jotka auttavat sekä asiakkaitamme että heidän asiakkaitaan, sanoo HiQ:n konsernijohtaja Lars Stugemo.

Tutustu uuteen verkkosivustoon osoitteessa www.wasakredit.se.

Wasa Kredit on finanssialan yritys, joka tarjoaa leasing- ja osamaksurahoituspalveluja osittain kumppaniverkostonsa kautta ja osittain suoraan yritysasiakkailleen. Yrityksen kumppaniverkostoon kuuluu muun muassa autokaupan, toimistotarvikekaupan ja laitekaupan toimijoita. Yritys tarjoaa myös osamaksupalveluja, lainoja ja korttiluottoja yksityishenkilöille. Wasa Kredit on osa Länsförsäkringar AB-ryhmään kuuluvaa Länsförsäkringar Bank–pankkia.

Lars Stugemo, Konsernijohtaja, HiQ, puh. +46 8 588 90 000

Bo Ringdahl, Toimitusjohtaja, HiQ Stockholm, puh. +46 8 588 90 000

Peter Häggström, Tiedotuspäällikkö, HiQ, puh. +46 8 588 90 000, +46 704 200 103

HiQ on erikoistunut yksinkertaistamaan ja tehostamaan korkean teknologian viestintä- ja ohjelmistokehitysratkaisuja. HiQ on alansa johtava toimija, joka työllistää yli 1300 asiantuntijaa Pohjoismaissa ja Venäjällä. HiQ:n osake on noteerattu Pohjoismaisen pörssin keskisuurten yhtiöiden listalla (NASDAQ OMX Stockholm midcap). Lisätietoja osoitteessa www.hiq.fi