HiQ MÖLNLYCKE HEALTH CAREN UUDEKSI VERKKO- JA MOBIILIKUMPPANIKSI

HiQ on valittu maailman johtavan kertakäyttöisten leikkaussali- ja haavanhoitotuotteiden valmistajan, Mölnlycke Health Caren verkko- ja mobiili-kumpaniksi. Kolmivuotinen sopimus koskee palvelujen kehitystä ja hallintaa ja sisältää kahden vuoden jatkomahdollisuuden. HiQ:n toimeksianto kattaa sekä sisäisten että ulkoisten viestintäratkaisujen kehitystä.

“HiQ panostaa pitkällä aikavälillä terveydenhuoltoalaan ja olemme iloisia kasvustamme tällä tärkeällä toimialalla. Mölnlycke Health Care on kiinnostava asiakas, jolla on vahva markkina-asema. Odotamme pääsevämme rakentamaan menestyksekkäitä ratkaisuja yhdessä,” sanoo HiQ Göteborgin Jerker Lindstén.

“Uskomme, että tulevan kumppanimme on oltava digiosaamisen etulinjassa. HiQ:ssa yhdistyvät luovuus ja vankka tekninen osaaminen. Siksi näemme heidät parhaana vaihtoehtona,” kertoo Mölnlycke Health Caren tietohallintojohtaja Roderik Mooren.

“Myös yritystemme yhteiset arvot tukivat HiQ:n valintaa uudeksi verkko- ja mobiilikumppaniksemme. Odotamme innolla yhteistyötä HiQ:n kanssa,” Mooren jatkaa.

Viime vuosien aikana HiQ on valittu useisiin sekä julkisen että yksityisen puolen terveydenhuollon puitejärjestelyihin sekä alan digitalisaatiota koskeviin toimeksiantoihin.  Esimerkkinä mm. kansallisen “Vården i Siffor” (“Terveydenhuolto lukuina”) -palvelun hallinta ja jatkokehitys Ruotsissa.

“Digitalisaatio koskettaa kaikkia organisaatioita ja toimialoja, eikä vähiten terveydenhuoltoalaa. HiQ on digi- ja mobiiliratkaisujen asinatuntija ja haluamme yksinkertaistaa ja helpottaa ihmisten elämää. Odotamme voivamme tuoda osaamisemme ja intomme Mölnlycke Health Caren tueksi,” sanoo HiQ:n Lars Stugemo.

Lars Stugemo, konsernijohtaja, HiQ, Puh. +46 8 588 90 000

Jerker Lindstén, toimitusjohtaja, HiQ Göteborg, Puh. +46 76 880 06 00

Jenny Normark Sperens, viestintäjohtaja, Puh. +46 734 431 007

Asiakas: Mölnlycke Health Care is a world-leading provider of single-use surgical and wound care products for customers, healthcare professionals and patients. We develop and bring to market innovative healthcare products for use in a range of settings – from prevention through acute care to homecare.  Our products include gentle, effective dressings with Safetac® technology, like Mepitel® and Mepilex® and Avance® for negative pressure wound therapy. We also manufacture safe, efficient surgical products, such as Biogel® surgical gloves and ProcedurePak® trays. High quality is important to us – because we put patients and our customers at the heart of everything we do. Our products provide value for money, supported by clinical and health economic evidence. And we strive to find new ways to minimise community- and hospital-acquired conditions. Mölnlycke Health Care employs around 7,500 people and is owned by Investor AB. The company headquarters are in Gothenburg, Sweden and we operate in 90 countries worldwide.

HiQ parantaa maailmaa yksinkertaistamalla ja parantamalla ihmisten arkea. Olemme oikea kumppani organisaatioille, jotka haluavat saada aikaan tuloksia, joilla on merkitystä digitaalisessa maailmassa. HiQ:lla on 1 400 asiantuntijaa ja yritys toimii neljässä eri maassa. Vuonna 1995 perustettu yritys on noteerattu Tukholman pörssissä keskisuurten yhtiöiden listalla (Nasdaq Stockholm MidCap). Lisätietoa on osoitteessa www.hiq.fi