HiQ PUITESOPIMUKSEEN RUOTSIN VEROVIRASTON JA KRUUNUNVOUTIVIRANOMAISEN KANSSA

HiQ tekee IT-konsulttipalveluita koskevan puitejärjestelysopimuksen veroviraston, kruununvoutiviranomaisen ja Ruotsin sähköisen tunnistamisen lautakunnan kanssa. Sopimus on solmittu vuodeksi, jonka jälkeen sitä voidaan jatkaa.

Puitejärjestelyn mukaisissa tehtävissä työskentelee pääasiassa järjestelmäkehittäjiä, mutta joukossa on myös projektipäälliköitä, järjestelmäanalyytikkoja, testaajia ja IT-arkkitehteja.

”On hienoa, että meidät valittiin palvelun toimittajiksi näille kolmelle kiinnostavalle asiakkaalle. Odotamme innolla pääsevämme työskentelemään projektien parissa useilla eri paikkakunnilla. Olemme saaneet vuonna 2013 useita uusia asiakkuuksia ja rekrytoimme näitä tehtäviä varten lisää taitavaa työvoimaa ympäri maata”, kertoo Bo Ringdahl, HiQ:n Tukholman osaston toimitusjohtaja.

Viranomaiset ja julkiset organisaatiot pyrkivät jatkuvasti parantamaan palvelunsa tasoa ja helpottamaan asiointia. Käytössä olevien IT-järjestelmien täytyy pystyä tukemaan näitä tavoitteita ja organisaatioiden toimintaa. HiQ on auttanut julkisen sektorin asiakkaita kehittämään tehokkaita ja toimivia IT-ratkaisuja jo yli vuosikymmenen ajan.

”Autamme julkisia organisaatioita tehostamaan toimintaansa ja viestintäänsä sekä ottamaan käyttöön nykyaikaisia sähköisiä palveluita. Ratkaisumme helpottavat sekä kansalaisten että asiakkaidemme työntekijöiden elämää”, sanoo Lars Stugemo, HiQ:n toimitus- ja konsernijohtaja.

Lars Stugemo, toimitus- ja konsernijohtaja, HiQ, puh. +46 8 588 90 000

Bo Ringdahl, toimitusjohtaja, HiQ Stockholm, puh. +46 8 588 90 000

Peter L. Häggström, viestintäjohtaja, HiQ, puh. +46 704 200 103

HiQ on erikoistunut yksinkertaistamaan ja tehostamaan korkean teknologian viestintä- ja ohjelmistokehitysratkaisuja. HiQ on alansa johtava toimija, joka työllistää yli 1300 asiantuntijaa Pohjoismaissa ja Venäjällä. HiQ:n osake on noteerattu Pohjoismaisen pörssin keskisuurten yhtiöiden listalla (NASDAQ OMX Stockholm midcap). Lisätietoja osoitteessa www.hiq.fi