HiQ SOLMII PUITESOPIMUKSEN TELGE AB:n KANSSA

HiQ solmii puitesopimuksen Telge AB:n kanssa. Södertäljen kunnan omistama Telge toimii muun muassa asumisen, kierrätyksen ja sähkönmyynnin alueella. Kaksivuotinen sopimus kattaa verkkokehityspalveluita ja sisältää jatkomahdollisuuden.

“Olemme erittäin iloisia tästä uudesta sopimuksesta Telge AB:n kanssa. Tämän päivän liiketoiminta on riippuvainen hyvin toimivista IT-ratkaisuista. Odotamme innolla pääsevämme hyödyntämään monipuolista osaamistamme ja kokemustamme,” kertoo HiQ Stockholmin toimitusjohtaja Bo Ringdahl.

Puitesopimus kattaa niin ikään Telge AB:n 13 tytäryhtiötä. Sopimuksen tavoitteena on varmistaa Telge-ryhmän verkkokehitystarpeiden täyttyminen.

“Jotta voimme tarjota asiakkaillemme parhaita palveluita, on meille Telgellä tärkeää voida hyödyntää kustannustehokkaita teknologiaratkaisuja. Uskomme, että uutena kumppaninamme HiQ voi auttaa meitä tässä,” kertoo Telge AB.

”Tämä on mielenkiintoinen asiakas jonka palvelut koskettavat monia – Södertäljessä, alueessa ja koko maassa. Teemme jatkuvasti työtä voidaksemme parantaa ja yksinkertaistaa ihmisten elämää ja odotamme innolla voivamme auttaa Telgeä tekemään juuri tätä,” sanoo HiQ:n konsernijohtaja Lars Stugemo.

Telge AB on yksi Södertäljen kunnan kokonaan omistamista yrityksistä, joiden kokonaisvaltainen tavoite on rakentaa houkuttelevampaa Södertäljeä. Telgen toiminta kattaa asuin-, liike- ja julkisten rakennusten hallinnointia, ostoja, energiaa ja kaukolämpöä, kierrätystä, satamapalveluita, viemäröintiä ja sähkökauppaa. Yhdessä toimintaverkostonsa kanssa Telge-ryhmä on perustanut useita menestyviä, ”Telge-mallilla” toimivia yrityksiä alueelle.

Lars Stugemo, konsernijohtaja, HiQ, Puh. +46 8 588 90 000

Bo Ringdahl, toimitusjohtaja, HiQ Stockholm, Puh. +46 8 588 90 000

Peter L. Häggström, viestintäjohtaja, HiQ, Puh. +46 8 588 90 000, +46 704 200 103

HiQ on erikoistunut yksinkertaistamaan ja tehostamaan korkean teknologian viestintä- ja ohjelmistokehitysratkaisuja. HiQ on alansa johtava toimija, joka työllistää yli 1300 asiantuntijaa Pohjoismaissa ja Venäjällä. HiQ:n osake on noteerattu Pohjoismaisen pörssin keskisuurten yhtiöiden listalla (NASDAQ OMX Stockholm midcap). Lisätietoja osoitteessa www.hiq.fi