HiQ TEHOSTAA ELEKTROAUTOMATIK AB:n DIGINÄKYVYYTTÄ

HiQ:n tehtävänä on ollut yksinkertaistaa ja tehostaa Elektroautomatik Ab:n sähköistä näkyvyyttä. Uuden verkkosivuston sekä graafisen ilmeen avulla automaatioyritys viestii luovuutta ja kykyä ajatella uudella tavalla, vahvistaen näin perinteistä, laatuun ja uskottavuuteen pohjautuvaa imagoaan.

“Halusimme vahvistaa markkinointiviestintäämme, jotta tavoitamme uusia toimialoja ja parannamme tunnettavuuttamme valmistavan teollisuuden alalla. Johtavana automaatiointegraattorina meille on tärkeää sekä valmistaa hyviä ratkaisuja että pystyä viestimään laadukkaasti. HiQ on ollut meille osaava ja innovatiivinen kumppani tämän tavoitteen saavuttamisessa,” sanoo Elektroautomatikin toimitusjohtaja Mikael Gustavsson.

HiQ on vastannut uuden sähköisen identiteetin rakentamisesta. Hanke kattoi muun muassa uuden graafisen ilmeen ja myyntikeskeisen viestintästrategian toteutusta sekä arvolupauksen ja konseptien suunnittelua yhdessä asiakkaan kanssa.

“Saamme yhä useammin toimeksiantoja, joissa vastuullamme on sekä suunnittelu- ja konseptointiprojekti että tekninen toteutus. Tämä on monipuolisen tarjoomamme ansiota: yhdistämme syvällisen teknisen osaamisen innovatiivisimpiin ja luovimpiin ideoihin. Elektroautomatik on saanut ainoastaan positiivista palautetta uudesta sähköisestä olemuksestaan. Se tekee meidät iloiseksi ja ylpeäksi,” sanoo HiQ  Göteborgin Jerker Lindstén.

“Mobiliteetti ja digitaalistuminen vaikuttavat asiakkaidemme arkeen enemmän kuin koskaan aikaisemmin.  Työskentelemme näiden osa-alueiden parissa asiakasorganisatioidemme kaikilla tasoilla. Kokemuksemme ja osaamisemme ansiosta olemme erinomainen kumppani yrityksille, jotka HiQ:n tavoin uskovat IT:n mahdollisuuksiin toiminnan yksinkertaistajana ja tehostajana,” sanoo HiQ:n konsernijohtaja Lars Stugemo.

Lars Stugemo, konsernijohtaja, HiQ, Puh. +46 8 588 90 000

Jerker Lindstén, toimitusjohtaja, HiQ Göteborg, Puh. +46 76 880 06 00

Laura Manninen, vt. viestintäpäällikkö, HiQ, Puh. +46 734 481 317

HiQ on erikoistunut yksinkertaistamaan ja tehostamaan korkean teknologian viestintä- ja ohjelmistokehitysratkaisuja. HiQ on alansa johtava toimija, joka työllistää yli 1300 asiantuntijaa Pohjoismaissa ja Venäjällä. HiQ:n osake on noteerattu Pohjoismaisen pörssin keskisuurten yhtiöiden listalla (NASDAQ OMX Stockholm midcap). Lisätietoja osoitteessa www.hiq.fi