VUODEN HUIPUT -PALKINTO HiQ DESIGN-TIIMILLE

HiQ:n helsinkiläinen design-tiimi Great Apes voitti Grafian järjestämän Vuoden Huiput -kilpailun muotoilun sarjan Kultahuipun.

”Olemme erittäin ylpeitä muotoilusarjan voitosta Vuoden Huiput -kilpailussa. Se on tervetullut kunnianosoitus työllemme luoda ainutlaatuisia ja innovatiivisia käyttäjäkokemuksia ja käyttöliittymiä kaikenlaisille digitaalisille alustoille”, sanoo Niko Sipilä, luovajohtaja, Great Apes.

Great Apes voitti muotoilusarjan käyttöliittymätoteutuksellaan Quantum Break toimintapeliin. Heidät tunnetaan innovatiivisista taidoistaan, eivätkä he myöskään pelkää haastaa tuttuja ja turvallisia toteutustapoja.
”Great Apesin tiimi jakaa HiQ:n arvot ja he ovat loistavia tyyppejä; tulosorientoituneita, positiivisia ja energisiä. Olen erittäin iloinen, että he voittivat jälleen uuden arvotetun palkinnon”, sanoo Lars Stugemo, CEO and President, HiQ.

Great Apes on yksi Suomen kansainvälisesti palkituimmista digitoimistoista. He ovat saaneet useita toistuvia tunnustuksia alan johtavista kilpailuista kuten The Webby Awards, Red Dot Design Awards ja Eurobest.  Asiakkaisiin lukeutuvat muun muassa Linnanmäki, Microsoft, Lidl, Amer Sports, Royal Ravintolat, Kalevala Koru, Suomen Puolustusvoimat ja Veikkaus.

Vuoden Huiput on suunnittelijoiden vuonna 1980 perustama kilpailu. Vuosittain järjestettävä tapahtuma tähtää suunnittelun tason nostamiseen, luovuuden ja omaperäisyyden voimistamiseen sekä suunnittelijoiden ammattitaidon kehittämiseen. Kilpailu järjestettiin nyt 37. kerran.

Lisätietoja
Jukka Rautio, toimitusjohtaja, HiQ Finland, puh: 040 - 827 1142, email: jukka.rautio@hiq.fi
Erik Ridman, Head of Communications, HiQ, tel: +46 70 750 8060, e-mail: erik.ridman@hiq.se

Yrityksestä