Via Sadonkorjuupasta on kuluttajan kehittämä uutuusateria

Report this content

Via-sarjaan etsittiin syksyllä uutuusmakua kuluttajakilpailun avulla.  Kilpailun voitti toukokuussa myyntiin tuleva herkullinen Via sadonkorjuupasta.

Vaativan edelläkävijän makuun tehtyyn Via-sarjaan haettiin Facebook-kilpailun avulla uutta makua. Kotikokkaajia inspiroineessa kisassa finaaliin valittiin kolme parasta reseptiä, joista kuluttajat saivat äänestää suosikkiaan. Voittajaksi valittiin helsinkiläisen Anne Soikkelin kehittämä sadonkorjuupasta.

– Kilpailuun tuli lähes sata ehdotusta, joista tuotekehitysraati yhdessä HK Ruokatalon kokin Tero Honkaniemen, kanssa valitsi kolme parasta. Anne yhdisti reseptissään hienosti HK Ruokatalon tuotteita ja sesongin raaka-aineita. Resepti keräsi myös eniten ääniä kuluttajilta, tuoteryhmäpäällikkö Piia Hakala kertoo.

Via Sadonkorjuupastassa on pennepastaa, pekonia, kanttarelleja ja sipulia juustoisessa kermakastikkeessa maustettuna ripauksella suolaa ja mustapippuria. Via Sadonkorjuupasta maksaa noin 3,99 € / 320 grammaa.

Via sadonkorjuupasta on kaupoissa toukokuun alussa. Samaan aikaan kausimaku Via Parsarisotto palaa talvitauolta takaisin valikoimaan.

Kaikkien Via-valmisaterioiden erinomaisen maun ja rakenteen takana on hellävarainen MicVac-teknologia, joka tarkoittaa höyrykypsennystä. Via-ateriat tunnistaa höyryventtiilistä. Ravintolatason ruokaa sinulle, joka haluat herkutella nopeasti ja helposti. Höyryventtiili viheltää, kun ateria on valmis.

Lisätietoja:
Tuoteryhmäpäällikkö Piia Hakala, p. 010 570 2163, piia.hakala@hkruokatalo.fi
Markkinointipäällikkö Laura Lindström, p. 010 5702576, laura.lindstrom@hkruokatalo.fi

Kuvat: www.hookoo.fi/kuvapankki

HK Ruokatalo Oy kuuluu HKScan-konserniin. HK Ruokatalo valmistaa ja markkinoi lihaa, lihavalmisteita ja valmisruokia. HK Ruokatalon tuotemerkit Suomessa ovat HK, Kariniemen, Via ja Portti. Vuonna 2012 kotimaan liikevaihto oli 842,6 miljoonaa euroa ja yhtiön palveluksessa oli vuoden 2012 lopussa 2 592 henkeä.
Lisää tietoa HK Ruokatalosta:
www.hkscan.com