HKScan ja Kari ”Kape” Aihinen yhteistyöhön Suomessa

HKScan ja ravintoloitsija, keittiömestari Kari ”Kape” Aihinen ovat sopineet monivuotisesta yhteistyöstä, joka sisältää muun muassa valmisruokien konsepteja ja niiden tuotekehitystä. Kape Aihinen näkyy jatkossa myös HK-tuotteiden markkinointitoimenpiteiden yhteydessä HK-tuotemerkin arvostettuna keulakuvana.

”HKScan haluaa kasvaa kuluttajien muuttuvissa ruokahetkissä ja keskeinen tavoitteemme on, että valmistamamme ruoka tekee hyvää ja maistuu hyvälle. Siksi on hienoa päästä tekemään yhteistyötä juuri Kapen kanssa. Hän on alan rautainen ammattilainen ja hänellä on kyky innostaa sekä inspiroida ja auttaa meitä matkallamme monipuoliseksi ruokataloksi. Koronapandemian rajoitusten poistumisen jälkeen Kapea nähdään myös meidän tilaisuuksissamme”, kertoo HKScanin Suomen kaupallinen johtaja Markus Gotthardt

HKScan on vastikään julkistanut tavoitteensa hiilineutraalista ruoantuotannosta. Kestävän kehityksen mukainen tapa toimia ja vastuullisuus ovat keskeistä HKScanin toiminnassa.

”HKScan valmistaa ruokaa maailman puhtaimman luonnon keskellä vastuullisesti tuotetuista raaka-aineista. Nämä olosuhteet luovat hyvät edellytykset erittäin korkealaatuisille raaka-aineille, joista muun muassa me alan ammattilaiset saamme omissa ravintoloissamme valmistaa huippuannoksia. HK-tuotemerkki viestii suomalaisesta laadukkaasta lihantuotannosta ja maistuvasta ruoasta. Olen superinnoissani, kun pääsen omalta osaltani tuomaan ruokainspiraatiota ikoniselle HK-tuotemerkille. HKScan on asettanut toiminnalleen korkeat vastuullisuuskriteerit. Näitä asioita arvostan itsekin”, sanoo Kape Aihinen

-    Markus Gotthardt, HKScanin Suomen kaupallinen johtaja, p 010 570 2851
-    Kari ”Kape” Aihinen, ravintoloitsija, keittiömestari p. 040 504 3780
-    HKScanin Media Service Desk p. 010 570 5700, communications@hkscan.com