HKScan Oyj - Johdon liiketoimet

HKScan Oyj                              Pörssitiedote                3.9.2019               Klo 11:15

HKScan Oyj - Johdon liiketoimet

HKScan on vastaanottanut seuraavan markkinoiden väärinkäyttöasetuksen 19. artiklan mukaisen ilmoituksen.

____________________________________________

Ilmoitusvelvollinen

Nimi: Nyman, Per Olof

Asema: Hallituksen jäsen/varajäsen

Liikkeeseenlaskija: HKScan Oyj

LEI: 7437000PN6E448NPGY86

Ilmoituksen luonne: ENSIMMÄINEN ILMOITUS

Viitenumero: 7437000PN6E448NPGY86_20190903095115_13

____________________________________________

Liiketoimen päivämäärä: 2019-09-02

Kauppapaikka: NASDAQ HELSINKI LTD (XHEL)

Instrumenttityyppi: OSAKE

ISIN: FI0009006308

Liiketoimen luonne: HANKINTA

Liiketoimien yksityiskohtaiset tiedot

(1): Volyymi: 2 523 Yksikköhinta: 1,598 EUR

Liiketoimien yhdistetyt tiedot

(1): Volyymi: 2 523 Keskihinta: 1,598 EUR

Markku Suvanto
Hallintojohtaja

Median yhteydenotot: HKScan Media Service Desk 010 570 5700 tai sähköpostitse: communications@hkscan.com

HKScan Oyj on pörssilistattu liha- ja ruokatalo, jolla on yli sadan vuoden kokemus vastuullisesta pohjoismaisesta ruoantuotannosta asiakkaiden ja kuluttajien tarpeisiin. HKScanissa vastuullinen tapa toimia kattaa koko arvoketjun tilalta kuluttajalle. Lähes 7 200 ammattilaistamme varmistavat lupauksen tuotteidemme hyvästä mausta ja laadusta. Kotimarkkinoitamme ovat Suomi, Ruotsi, Tanska ja Baltia. Monipuoliseen tuotevalikoimaamme kuuluvat siipikarjan-, sian-, naudan- ja lampaanliha sekä lihavalmisteet ja ateriat. Yhtiön vahvoja tuotemerkkejä ovat HK®, Kariniemen®, Via®, Scan®, Pärsons®, Rakvere®, Tallegg® ja Rose®. Vuonna 2018 HKScanin liikevaihto oli 1,7 miljardia euroa.