HKScan Oyj:n taloudellinen raportointi vuonna 2021

HKScan Oyj, pörssitiedote 24.9.2020 klo 9.00

HKScan Oyj:n taloudellinen raportointi vuonna 2021

HKScan Oyj:n tilinpäätöstiedote 2020 julkaistaan torstaina 4.2.2021 noin klo 8.30.

Vuoden 2020 vuosikertomus julkaistaan sähköisenä versiona maaliskuussa viimeistään viikolla 11/2021. Vuosikertomus sisältää myös konsernin yritysvastuuraportin.

Varsinainen yhtiökokous suunnitellaan pidettävän Turussa torstaina 8.4.2021. Kutsu HKScanin varsinaiseen yhtiökokoukseen julkaistaan myöhemmin erillisenä kutsuna.

HKScan julkistaa seuraavat taloudelliset raportit vuonna 2021:

• osavuosikatsaus tammi–maaliskuu 2021 torstaina 6.5.2021 noin klo 8.30,
  • puolivuosikatsaus 2021 perjantaina 16.7.2021 noin klo 8.30,
  • osavuosikatsaus tammi–syyskuu 2021 torstaina 4.11.2021 noin klo 8.30.

Kaikki taloudelliset raportit julkistetaan suomeksi ja englanniksi, ja ne ovat julkistamisen jälkeen saatavilla konsernin verkkosivuilla osoitteessa www.hkscan.com.

Heidi Hirvonen
konsernin viestintäjohtaja

Lisätietoja:

HKScan Media Service Desk p. 010 570 5700 tai sähköpostitse communications@hkscan.com

HKScanin tavoite on kasvaa monipuoliseksi ruokataloksi. Yli sadan vuoden kokemuksella vastaamme kuluttajien ja asiakkaiden tarpeisiin ja valmistamme maistuvaa, terveellistä ja vastuullisesti tuotettua ruokaa. Meille HKScanissa vastuullisuuteen kuuluu ruoantuotannon kehittäminen koko arvoketjussa tiloilta kuluttajille. Kotimarkkinoitamme ovat Suomi, Ruotsi, Tanska ja Baltia. Lähes 7 000 ammattilaistamme varmistavat maistuvamman elämän – tänään ja huomenna. Monipuoliseen tuotevalikoimaamme kuuluvat siipikarjan-, sian ja naudanliha sekä lihavalmisteet ja ateriat. Vahvoja tuotemerkkejämme ovat HK®, Kariniemen®, Via®, Scan®, Pärsons®, Rakvere®, Tallegg® ja Rose®.  Pörssilistatun HKScanin liikevaihto vuonna 2019 oli 1,7 miljardia euroa.

Keskeinen media