HKScanin taloudellinen tiedottaminen vuonna 2020

HKScan Oyj                                                                                     Pörssitiedote 25.9.2019, klo 8:35

HKScan Oyj julkistaa seuraavat taloudelliset raportit vuonna 2020:

- Vuoden 2019 tilinpäätöstiedote, torstaina 6.2.2020

- Tammi–maaliskuun 2020 osavuosikatsaus, torstaina 7.5.2020

- Puolivuosikatsaus 2020, torstaina 16.7.2020

- Tammi–syyskuun 2020 osavuosikatsaus, torstaina 5.11.2020

Vuoden 2019 vuosikertomus julkaistaan sähköisenä versiona viimeistään viikolla 12/2020. Kaikki taloudelliset raportit julkistetaan suomeksi ja englanniksi, ja ne ovat julkistamisen jälkeen saatavilla konsernin verkkosivuilla www.hkscan.com.

HKScanin varsinainen yhtiökokous pidetään keskiviikkona 15.4.2020 Turussa.

Tero Hemmilä

toimitusjohtaja

Lisätietoja: HKScan Media Service Desk p. 010 570 5700 tai sähköpostitse communications@hkscan.com

HKScan Oyj on pörssilistattu liha- ja ruokatalo, jolla on yli sadan vuoden kokemus vastuullisesta pohjoismaisesta ruoantuotannosta asiakkaiden ja kuluttajien tarpeisiin. HKScanissa vastuullinen tapa toimia kattaa koko arvoketjun tilalta kuluttajalle. Lähes 7 200 ammattilaistamme varmistavat lupauksen tuotteidemme hyvästä mausta ja laadusta. Kotimarkkinoitamme ovat Suomi, Ruotsi, Tanska ja Baltia. Monipuoliseen tuotevalikoimaamme kuuluvat siipikarjan-, sian-, naudan- ja lampaanliha sekä lihavalmisteet ja ateriat. Yhtiön vahvoja tuotemerkkejä ovat HK®, Kariniemen®, Via®, Scan®, Pärsons®, Rakvere®, Tallegg® ja Rose®. Vuonna 2018 HKScanin liikevaihto oli 1,7 miljardia euroa.

Nasdaq Helsinki,

Keskeinen media,