Muutos HKScanin johtoryhmässä

HKScan Oyj                                               Pörssitiedote 5.6.2017, klo 12.00

Muutos HKScanin johtoryhmässä

HKScan Oyj:n lakiasiainjohtaja (EVP), varatuomari Markku Suvanto siirtyy uusiin haasteisiin konsernin ulkopuolella. Muutos on voimassa tästä päivästä, 5. kesäkuuta 2017, alkaen.

”Kiitän Markku Suvantoa tärkeästä ja pitkäaikaisesta työpanoksesta HKScanissa ja toivotan hänelle kaikkea hyvää tulevaan”, sanoo HKScan Oyj:n toimitusjohtaja Jari Latvanen.

Rekrytointiprosessi korvaavan position täyttämiseksi on käynnistetty.

Jari Latvanen

Lisätietoja:
- toimitusjohtaja, Jari Latvanen, HKScan Oyj
Hänelle voi jättää soittopyynnön viestintäjohtaja Marja-Leena Dahlskogin kautta, puh. 010 570 2142

HKScan on johtava pohjoismainen ruokayhtiö. Myymme, markkinoimme ja valmistamme korkealaatuista ja vastuullisesti tuotettua sian-, naudan-, siipikarjan- ja lampaanlihaa, niistä valmistettuja tuotteita ja valmisruokia vahvoilla tuotemerkeillä. Asiakkaitamme ovat vähittäiskauppa-, food service-, teollisuus- ja vientisektorit. Kotimarkkinamme kattavat Suomen, Ruotsin, Tanskan ja Baltian. Viemme tuotteita lähes 50 maahan. Vuonna 2016 HKScanin liikevaihto oli lähes 1,9 miljardia euroa ja työntekijöitä oli noin 7 300.