Nimitys HKScan Oyj:n viestinnässä

HKScan Oyj, lehdistötiedote 18.6.2019, klo 12:00

Heidi Hirvonen on nimitetty HKScan-konsernin viestintäjohtajaksi (SVP). Heidi Hirvosella on monipuolinen kokemus pörssiyhtiön viestinnästä ja sen johtamisesta. Hän on tehnyt pitkän uran Raisio-konsernissa, missä hän on vastannut konserniviestinnästä viimeiset 12 vuotta.

”Heidi Hirvosen vahva osaaminen pörssiyhtiön viestinnästä sekä vaikuttavasta sijoittaja- ja vastuullisuusviestinnästä tulee tukemaan hyvin HKScanin käynnissä olevaa muutosta ja tulevaisuuden rakentamista”, sanoo toimitusjohtaja Tero Hemmilä.

Heidi Hirvonen aloittaa tehtävässään elokuun 2019 aikana.

Tero Hemmilä
Toimitusjohtaja

Lisätietoja: HKScan Media Service Desk p. 010 570 5700 tai sähköpostitse communications@hkscan.com

HKScan on pohjoismainen liha- ja ruokayhtiö. Lähes 7 200 ammattilaistamme palvelevat maailman vaativimpia kuluttajia ja varmistavat laadun koko tuotantoketjussamme – tilalta haarukkaan. HKScan valmistaa, markkinoi ja myy korkealaatuista ja vastuullisesti tuotettua sian-, naudan-, siipikarjan- ja lampaanlihaa sekä lihavalmisteita ja aterioita vahvoilla tuotemerkeillä, kuten HK®, Scan®, Rakvere®, Kariniemen®, Rose®, Pärsons® ja Tallegg®. Asiakkaitamme ovat vähittäiskauppa-, food service-, teollisuus- ja vientisektorit. Kotimarkkinamme kattavat Suomen, Ruotsin, Tanskan ja Baltian. Viemme tuotteita lähes 50 maahan. Vuonna 2018 HKScanin liikevaihto oli 1,7 miljardia euroa.

Avainsanat: