Tiedote puutteellisesta pakkausmerkinnästä

HKScan Finland Oy     Takaisinvetotiedote 18.9.2020

HK Thaimaalainen Kanacurry sisältää myös porkkanaa ja paprikaa

HK Thaimaalaisen Kanacurryn (290 g) valmistuksessa on käytetty myös porkkanaa ja paprikaa. Näistä raaka-aineista ei ole merkintää pakkauksessa, jonka vuoksi HKScan vetää kyseiset tuotteet pois markkinoilta.

Tuotteet ovat muuten laadultaan moitteettomia, eivätkä aiheuta haittaa henkilöille, joilla ei ole yliherkkyyttä näille raaka-aineille.

Virheellisten tuote-erien tiedot:

HK THAIMAALAINEN KANACURRY

• pakkauskoko: 290 g
  • tuotenumero: 7409
  • EAN-koodi: 6409100074098
  • VKP:  23.9., 30.9., 5.10., 8.10.

Virheellisen tuotteen voi palauttaa siihen myymälään, josta tuote on ostettu.

Kuluttajat voivat kysyä lisätietoja arkisin klo 10-14 HKScanin kuluttajapalvelusta, jonka maksuton puhelinnumero on 0800 05450. Kuluttajapalvelu vastaa kysymyksiin myös HK:n Facebook-kanavalla ja Twitterissä arkisin klo 8-16.

Pahoittelemme virhettä.

HKScan Finland Oy

Lisäkysymyksiin vastaa:

Anne Paloranta, Laatujohtaja Suomessa, HKScan, p. 010 570 2367, anne.paloranta@hkscan.com

HKScan Media Service Desk p. 010 570 5700, communications@hkscan.com

HKScanin tavoite on kasvaa monipuoliseksi ruokataloksi. Yli sadan vuoden kokemuksella vastaamme kuluttajien ja asiakkaiden tarpeisiin ja valmistamme maistuvaa, terveellistä ja vastuullisesti tuotettua ruokaa. Meille HKScanissa vastuullisuuteen kuuluu ruoantuotannon kehittäminen koko arvoketjussa tiloilta kuluttajille. Kotimarkkinoitamme ovat Suomi, Ruotsi, Tanska ja Baltia. Lähes 7 000 ammattilaistamme varmistavat maistuvamman elämän – tänään ja huomenna. Monipuoliseen tuotevalikoimaamme kuuluvat siipikarjan-, sian- ja naudanliha sekä lihavalmisteet ja ateriat. Vahvoja tuotemerkkejämme ovat HK®, Kariniemen®, Via®, Scan®, Pärsons®, Rakvere®, Tallegg® ja Rose®.  Pörssilistatun HKScanin liikevaihto vuonna 2019 oli 1,7 miljardia euroa.

Avainsanat: