Hoist Group ja HotelEngine solmivat yrityskaupan

Hoist Group on ostanut HotelEngine -verkkoalustan, joka integroituu saumattomasti hotellien verkkosivustoihin parantaakseen online-varausjärjestelmiä. Yrityskauppa astui voimaan 14. lokakuuta 2019.

HotelEngine on joustava ja muokattavissa oleva verkkoalusta. Se on luotu hotellinpitäjille, jotta he voivat tehdä huoneiden varausprosessista miellyttävän kokemuksen sekä hotellille, että hotellivieraalle. Järjestelmässä on myös lahjakorttikauppa -ominaisuus, joka integroidaan saumattomasti verkkosivustoihin ja online-varausjärjestelmiin. HotelEngine on hotellialalla tunnettu varausmoottori  ja sitä käyttävät monet suuret hotellit ja lomakeskukset. Yrityskaupan myötä Hoist Group vahvistaa tarjontaansa auttaakseen asiakkaita lisäämään suorien varausten määrää.

”HotelEngine täydentää PMS-tuotesarjaamme maineikkaalla täyden palvelun varausmoottori -toiminnallisuudella. HotelEngine on toiminut Pohjoismaiden markkinoilla jo vuosia ja on tunnettu asiakkaiden kehityksen ja majoitusalan teknologisten muutosten seuraamisesta. Hoist Group jatkaa mielenkiinnolla asiakaskokemuksen ja hotellipalvelun laadun parantamista.”, kertoo Hoist Groupin toimitusjohtaja Alfonso Tasso.

”Olemme onnistuneet tarjoamaan pohjoismaalaisille asiakkaillemme varausmoottori- ja lahjakorttitoimintoja yhdistettyinä johtaviin varausjärjestelmiin. Toivomme asiakkaidemme olevan tyytyväisiä siihen, että tuotteemme ovat saumattomasti integroitavissa myös Hoist Groupin laajaan hotelliratkaisuvalikoimaan. Tähän kuuluvat muun muassa varausjärjestelmä, mobiiliavain sekä TV ja WiFi -portaalit.”, kertoo HotelEnginen toimitusjohtaja Tero Raitanen.

Lisätietoja:

Ann-Sophie Modigh, CMO, Hoist Group
Sähköposti: ann-sophie.modigh@hoistgroup.com

Tero Raitanen, CEO, HotelEngine
Sähköposti: tero.raitanen@hotelengine.eu

Hoist Group

Hoist Group on kokonaisvaltainen majoitusalan kumppani hotelleille ja julkisille toimijoille. Todistetusti yli 20 vuoden kokemuksella majoitusalasta, Hoist Group on innovatiivisten nopeiden internet-yhteyksien, kokouspalveluiden, TV- ja sisältösovellusten, PMS- ja toimisto-ohjelmistojen sekä muiden vieras- ja huonetuotteiden markkinajohtaja. Useat hotelliketjut sekä itsenäiset lippulaivahotellit ovat luottaneet IT-järjestelmänsä Hoist Groupin käsiin. Yrityksen pääkonttori on Ruotsissa, ja sillä on toimipisteitä yhteensä 18 maassa EMEA-alueella.