Hoist Groupista Huoneistohotelli Kide Oy:n kokonaisvaltainen järjestelmätoimittaja

Hoist Group Ab Oy ja Huoneistohotelli Kide Oy ovat allekirjoittaneet toimitussopimuksen, jolla Hoist Group nimetään Huoneistohotelli Kide Oy:n hotellijärjestelmä-, lukitus-, verkko-, internet- ja TV-palveluiden toimittajaksi. Kyseessä on kokonaisvaltainen järjestelmäratkaisupaketti Iso-Syötteelle rakenteilla olevaan hotelliin. KIDE Hotel by Iso-Syöte avaa ovensa asiakkaille marraskuussa.

“Olemme erittäin iloisia, että Huoneistohotelli Kide Oy:n omistajat luottavat Hoist Groupin tuotteisiin, osaamiseen ja palveluihin. Näin digitalisaation aikakaudella järjestelmistä on muodostunut hotellien liiketoiminnan businesskriittisin osa-alue, joiden suunnittelemiseen, toteutukseen, kehittämiseen ja ylläpitoon meillä on erittäin vahva tietotaito sekä kokemus, jo yli 20 vuoden ajalta.”, sanoo Taneli Haapala, Hoist Group Finland & the Baltic Countries yhtiöiden toimitusjohtaja.

Hoist Groupin toimintaa ohjaa yrittäjähenkisyys, innovointi ja omistautuminen, kuten myös Huoneistohotelli Kide Oy:n omistajia.

“Hoist Group on meille selkeä ja järkevä palveluntoimittajavalinta. Yhteensopivien, integroitujen järjestelmien hankinnan keskittäminen yhdelle toimittajalle on etu. Me haimme sekä pitkäaikaista että jatkuvasti kehittyvää yhteistyökumppania, joka ymmärtää toimintaamme ja pystyy palvelmaan paikallisesti. Uusinta teknologiaa hyödyntävät ja innovatiiviset digitaaliset ja mobiilit ratkaisut ovat avainasemassa.“, sanoo Jorma Terentjeff, Huoneistohotelli Kide Oy:n omistaja.

Osapuolten on tarkoitus tehdä yhteistyötä myös muissa mahdollisissa hankinnoissa, ja hotellin tulevat laajennussuunnitelmat kuuluvat myös yhteistyön piiriin.

Lisätietoja:
Taneli Haapala, toimitusjohtaja, Hoist Group Finland & the Baltic Countries
+358 40 504 4101 tai sähköposti taneli.haapala@hoistgroup.com

Jorma Terentjeff, toimitusjohtaja, Huoneistohotelli Kide Oy.
+358 400 682 112 tai sähköposti jorma.terentjeff@avanti.fi

Hoist Group
Hoist Group on kokonaisvaltainen majoitusalan kumppani hotelleille ja julkisille toimijoille. Todistetusti yli 20 vuoden kokemuksella majoitusalasta, Hoist Group on innovatiivisten nopeiden internet-yhteyksien, kokouspalveluiden, TV- ja sisältösovellusten, PMS- ja toimisto-ohjelmistojen sekä muiden vieras- ja huonetuotteiden markkinajohtaja. Useat hotelliketjut sekä itsenäiset lippulaivahotellit ovat luottaneet IT-järjestelmänsä Hoist Groupin käsiin. Yrityksen pääkonttori on Ruotsissa, ja sillä on toimipisteitä yhteensä 18 maassa EMEA-alueella.
www.hoistgroup.com

Huoneistohotelli Kide Oy – KIDE Hotel by Iso-Syöte
KIDE Hotel on aktiivisen ja digitaalisen elämäntavan yhdistävä huoneistohotelli Iso-Syötteen sydämessä. Meillä lomailun ytimessä on hotellia ympäröivä upea luonto ja sen tarjoamat monipuoliset harrastusmahdollisuudet.
Iso-Syötteellä pääset nauttimaan laskettelusta ja revontulien loimusta, kevään tuoksusta lenkkipoluilla, keskiyön auringosta maastopyörän selässä ja ruskan väriloistosta sienimetsällä. Hotellin keskeinen sijainti takaa helpon pääsyn kaikkien alueen palveluiden pariin – mutkattomasti ilman autoa, ympäri vuoden!
www.hotellikide.fi