Hoist Technology lanseeraa hotellilukon

1. maaliskuuta 2012 laajentaa hotellitoimittaja Hoist Technology tuotevalikoimaa RFID-ovilukolla. Ovilukoilla on markkinoilla suuri kysyntä, ja niitä tullaan markkinoimaan Pohjoismaissa, Baltiassa, Venäjällä ja Puolassa.

RFID-tekniikka (Radio Frequency Identification) on langaton, joten hotellivieraiden tarvitsee vain pitää avainkorttia lukon edessä lukon avaamiseksi. Avainkorttiin koodataan uudet tiedot aina kun hotellivieras kirjoittautuu sisään, joten avainkortti toimii huoneen ovessa vain sen ajan kun vieras viipyy hotellissa.

– Annamme nykyisille lukkotoimittajille haasteen lukkomme yksinkertaisuuden, muotoilun ja hinnan avulla, lisäksi tarjoamme lukkoihin rahoitusmahdollisuutta. Shanghain-toimistomme kehittää jatkuvasti lukkoja, ja näemme tulevaisuudessa suuria teknisiä mahdollisuuksia, kuten integroinnin älypuhelimiin, sanoo Annika Rydström, Sales & Product Manager, Comfort Design, Hoist Technology AB.

Lukkojärjestelmä voidaan integroida moniin varausjärjestelmiin, mikä helpottaa avainkorttien käsittelyä sisään- ja uloskirjautumisessa.

– Koska myymme varausjärjestelmiä, asiakkaat kyselevät usein yhdistettyä ratkaisua RFID-lukon kanssa. Asiakkaiden toiveiden täyttämiseksi ja paremman palvelun tarjoamiseksi laajennamme siten valikoimaamme, sanoo Annika Rydström.

Jos haluat lisätietoja, ota yhteyttä:
Annika Rydström, Sales & Product Manager, Comfort Design,
puh. +46 8 555 164 00

Tietoja Hoist Technologystä
Hoist Technology toimii yhteistyössä hotellien ja hotelliketjujen kanssa pohjoiseurooppalaisilla markkinoilla. Yhtiön liiketoimintaan kuuluu hotellien varustus ja tekniset järjestelmäratkaisut, jotka lisäävät tuottavuutta hotelleissa, kylpylöissä ja konferenssitiloissa. Yritys perustettiin 1994 ja nykyisin yhtiö toimii Ruotsissa (Pk). Yhtiöllä on täysinomisteiset tytäryhtiöt Norjassa, Tanskassa, Iso-Britanniassa, Venäjällä, Puolassa, Suomessa ja Baltiassa sekä hankintayksikkö Kiinassa. Hoistia edustavat jälleenmyyjät Aasiassa ja Afrikassa. Hoistin liikevaihto on noin 50 miljoonaa euroa ja henkilöstön määrä on noin 180. Lue lisää osoitteessa www.hoistgroup.com.

Avainsanat: