• HOK-Elanto/

24/7 S-market Munkkivuoreen – jo kolme S-marketia avoinna ympäri vuorokauden, kuusi puoleen yöhön

Report this content

Alkuvuonna vapautuneita aukioloaikoja on testattu HOK-Elannon S-marketeissa nyt muutaman kuukauden ajan. Asiakkaat ovat ottaneet jopa ympärivuorokautisen aukiolon positiivisesti vastaan Sokos Helsingin ja Pohjois-Tapiolan S-marketeissa, joten kokeilua laajennetaan 1.6. alkaen Munkkivuoreen.

S-market Vallila, Hitsaajankatu ja Saunalahti ovat kesäkuun 1. päivästä alkaen avoinna puoleen yöhön. Aiemmin klo 24:ään asti ovat olleet avoinna Ympyrätalo, Vaasanhalli ja Tullinpuomi.

Uusien aukioloaikojen suosio on ollut monissa liikepaikoissa yllättävänkin hyvä. Käynnissä on edelleen testausvaihe, mutta kun asiakkaat selvästi ilmaisevat ostohalukkuutta vaikka vuorokauden ympäri, niin toki haluamme palvella heitä mahdollisimman hyvin, S-market-ketjun johtaja Kimmo Nikula sanoo.

HOK-Elanto otti pidennetyt aukioloajat käyttöön S-marketeissa ja Prismoissa heti alkuvuodesta. Alepa-ketjun myymälöiden jo ennestään pitkiin aukioloaikoihin lakimuutos ei vaikuttanut.

Linjasimme vuodenvaihteessa, että annamme asiakkaille aidosti mahdollisuuden päättää itse, milloin he haluavat asioida kaupassa. Samalla saamme tietoa ja kokemusta jatkopäätöksille, joita teemme syksyllä 2016, Nikula jatkaa.

HOK-Elannon S-marketien aukioloajat 1.6.2016 alkaen:

- 24/7 Munkkivuori, Sokos Helsinki ja Pohjois-Tapiola

- ma-la 7–24, su 9–24 Vallila, Hitsaajankatu, Saunalahti, Ympyrätalo, Vaasanhalli ja Tullinpuomi

- muut HOK-Elannon S-marketit ma-la 7–22, su 9–22

Lisätietoja:

Kimmo Nikula, ketjujohtaja, 01076 60620, 050-348 2893, kimmo.nikula(at)sok.fi

Ari Talso, aluejohtaja, 01076 60626, 050-400 2059, ari.talso(at)sok.fi

HOK-Elanto on S-ryhmän suurin alueosuuskauppa, jonka omistavat sen 600 000 asiakasomistajaa.
Vuosittainen liikevaihto on 1,9 mrd. euroa, ja yritys työllistää noin 5 500 henkilöä.
HOK-Elanto palvelee pääkaupunkiseudulla 320 toimipaikassa ja on päivittäistavarakaupan markkinajohtaja.
Lisäksi HOK-Elanto on maan suurimpia ravintola-alan toimijoita.
www.hok-elanto.fi

Avainsanat: