Art goes Kapakka, elokuun maistuvin tapahtuma ravintola Zetorissa

Report this content

15-juhlavuottaan viettävä Helsingin juhlaviikot vyöryy ravintola Zetoriin Art goes Kapakan myötä. Kaivopihalla sijaitsevassa ravintolassa livekeikkoja täydentää Art goes Lautanen -festaritarjous ja taidenälkäisille on tarjolla muun muassa Emil Karilan videotöitä.

Ohjelma:

Torstaina 19.8. Kuorojen kierros
Huippuunsa viritettyjen kuorojen tie käy "tuhannen kapakan kautta", myös Zetorin!

Maanantaina 23.8. Jaakko Laitinen & Väärä raha (ravintola avoinna 03:een!)
Jaakko Laitinen & Väärä raha on puraisu Balkaninmakkaraa, kipinä mustalaisleirin nuotiosta ja rätisevä radio mattolaiturilla. Tämän kunniaksi kannattaa pitää Zetorin ovet auki poikkeuksellisen pitkään.

Tiistaina 24.8. Goon
Karhulasta kotoisin oleva Goon soittaa ska-perinteestä versoavaa musiikkia, jossa rautalankakitarat, tango ja särökitaravallit lyövät iloisesti kättä.

Keskiviikkona 25.8. Jussu Pöyhönen - Hay Fever - Lauluja Lännestä
Suomalaista kantrimusiikkia kaikilla mausteilla.

Torstaina 26.8. The Hel-Gators
Tämä rockabillybändi tietää, miten spittarin kärki saadaan naputtamaan tempossa.

Art goes Kapakka -festaritarjous:
S-Etukortilla pääruoan yhteydessä Presidentin alkuruokablinit ja Hjalliksen mustikkakukkodiili yht. 10 € (norm. 12,87 €). Voimassa 19.–28.8.2010.

Ravintoa Zetorissa meno on hulvatonta kuin kyläraitilla lauantaisaunan jälkeen. Sakke Järvenpään suunnittelema sisustus henkii hervotonta maalaishuumoria ja sisälle ajettujen traktorien kupeessa kelpaa haukata huikopalaa. Suomalaisuus on Zetorissa pop lähes aamuun asti jytäävää musiikkia myöten.

Lisätietoja www.zetor.net ja www.artgoeskapakka.fi

Ravintola Zetor
Kaivopiha, Mannerheimintie 3-5, puh. 010 76 64450 (0,0828 €/puhelu + 0,1199 €/min)
zetor.net