Chico's avaa uudet ravintolat Selloon, Forumiin ja Arabiaan

HOK-Elannon Chico's-ketjun menestys jatkuu. Leppävaaran Selloon aukeaa keskiviikkona 14.9. muista kauppakeskuksista tuttu Chico's. Forumin pohjakerroksessa palvelee keskiviikosta 14.9. alkaen nopeampi Chico's. Arabian kauppakeskuksen Kettunen avattiin Chico'sina torstaina 1.9. Avausten jälkeen Amerikan mantereen ruokia tarjotaan 13 ravintolassa

Chico's on rento, värikäs ja energinen ravintola, joka tarjoaa Amerikan mantereen herkkuja, kuten fajitaksia, tortilloja ja burgereita kukkarolle sopivaan hintaan. Tänä syksynä Chico'sin lähes 15 vuotta kestänyt menestys poikii pääkaupunkiseudulle kolme uutta ravintolaa. Avausten jälkeen Chico's on 13 yksiköllään HOK-Elannon suurin ravintolaketju. Sellossa palvellaan shoppailijoita Kauppakeskus Selloon Leppävaaraan avataan keskiviikkona 14.9. 180-paikkainen Chico's, jonka konsepti on tuttu muun muassa Jumbon ja Ison Omenan Chico'seista. Sellon Chico's palvelee erityisesti kauppakeskuksen asiakkaita, jotka haluavat nauttia ruokansa shoppailun lomassa nopeasti. Lounasruokailua on nopeutettu siten, että asiakas voi jo ravintolaan tullessaan tilata ja maksaa lounaansa erillisessä pisteessä ja sen jälkeen siirtyä pöytään ruokailemaan. Forumissa ruoan saa nopeasti Forumin pohjakerrokseen avataan keskiviikkona 14.9. Chico's Quick&Easy, jossa asiakas saa ruokansa nopeasti, mutta voi nauttia sen kiireettömästi. Chico's Quick&Easyssa asiakas tilaa ruokansa kassalla, mutta se tarjoillaan pöytään. Tähän palvelutapaan päädyttiin, sillä asiakastutkimuksissa ilmeni, että ravintolapalveluiden nopeus on Forumissa poikkeuksellisen tärkeä asia. Chico's Quick&Easyn tarjontaan on valittu 20 suosituinta Chico's-annosta, kuten hampurilaisia, fajitaksia ja tortilloja. Hinnat ovat muita Chico'seja hiukan edullisempia. Asiakaspaikkoja on 190. Arabiassa laaja tarjonta Kauppakeskus Arabiaan avattiin torstaina 1.9. 150-paikkainen Chico's, jonka konsepti on tuttu suurimmasta osasta Chico'seja, muun muassa Bulevardilta, Töölöstä ja Salomonkadulta. Arabian Chico'sissa on laajan ruoka- ja juomatarjonnan lisäksi baari sekä lapsille leikkinurkkaus. Lisätiedot: Ryhmäpäällikkö Satu Rytkönen, HOK-Elanto puh. 050-307 7811 satu.rytkonen@sok.fi