Gastropub Stone´s avataan Helsingin keskustaan

Keskuskatu 4:ään avataan marraskuun loppupuolella gastropub Stone´s, jonka rennossa miljöössä viihtyy kuin omassa olohuoneessaan. Stone´sissa asiakas pääsee vaikuttamaan valinnoillaan valikoimaan, nauttimaan hyvästä palvelusta, kunnon ruoasta valomerkkiin asti sekä kattavasta olutvalikoimasta, joka vaihtuu menekin mukaan.

Stone´sin ruokalistalla tapahtuu uudistuksia tasaisin väliajoin, esimerkiksi lounaalla tarjotaan kolmea päivittäin vaihtuvaa annosta sekä ruokalistan pysyviä antimia. Stone´siin voi piipahtaa syömään vähän myöhemminkin, vaikka pikkutunneilla, sillä keittiö on auki valomerkkiin asti.

Olutvalikoima muuttuu säännöllisesti sen perusteella, mistä asiakkaat pitävät. Hanavalikoiman kaksi vähiten myynyttä mallasjuomaa vaihdetaan kahden kuukauden välein, ja uusiksi tulokkaiksi nousevat Stone´sin nettisivujen olutäänestyksessä kaksi parhaiten menestynyttä olutta.

Oluiden menekkiä mittaa hanabarometri, graafinen pylväsdiagrammi, joka osoittaa reaaliaikaisesti valikoimissa olevien hanaoluiden myynnin. Se kertoo asiakkaalle, miten oluet menestyvät toisiinsa nähden ja mitkä ovat vaarassa pudota pois valikoimista. Hanabarometri mittaa oluiden menekkiä tässä ja nyt, joten asiakas on koko ajan kartalla siitä, miten hänen suosikkinsa menestyy. Hanabarometriä voi seurata niin paikan päällä Stone´sissa kuin netin välityksellä Stone´sin verkkosivuilta.

Stone´s tarjoaa kellarin laavakivigrillin ja hanarivistöjen maittavien antimien lisäksi tunnelmaltaan mutkattoman miljöön juhliin ja muihin kokoontumisiin. Stone´siin voit tehdä pöytävarauksen, ja tilat soveltuvat moneen käyttöön aina kabinetin palvelupaketeista koko Stone´sin vuokraamiseen. Palvelupaketeissa riittää vaihtoehtoja moniin tarpeisiin, oli kyse sitten muutaman henkilön olutkurssista tai useamman sadan hengen yritysjuhlan järjestämisestä.

Gastropub Stone´s on olemassa asiakkaitaan varten ja se pyrkii vastaamaan heidän toiveisiinsa; Stone´s on rento pubi, jossa asiakas saa päättää, mistä pitää.

Lisätietoa:

Kenneth Granroth