HOK-Elannon 24/7-verkosto laajenee

HOK-Elannon ympärivuorokautinen myymäläverkosto laajeni 1. kesäkuuta. Siihen kuuluu nyt kahdeksan Alepaa, viisi S-marketia ja yksi Prisma. Pohjoisin sijaitsee Hyvinkäällä, läntisin Espoonlahdessa, eteläisin Sokos Helsingin alakerrassa ja itäisin Herttoniemessä.

Uusimmat ympärivuorokautiset myymälät ovat Alepat Tapaninkylä ja Riihikallio sekä S-marketit Kivenlahdentie ja Herttoniemi.

– Pääkaupunkiseutu on koko ajan menossa entistä enemmän ympärivuorokautiseen rytmiin, joten on luonnollista, että me tarjoamme asiakkaille mahdollisuuden asioida silloin kun heille parhaiten sopii. Asiakkailta saadaan 24/7 aukioloista todella positiivista palautetta, Alepa- ja S-market-ketjujen ketjujohtaja Kimmo Nikula toteaa.

– Päätös 24/7 -aukioloon siirtymisestä tehdään myymälöihin, joiden asukas- ja asiakasmäärät ovat riittävät ja jotka sijaitsevat liikenteellisesti vilkkaissa paikoissa, selventää Nikula ratkaisuiden taustoja

Kaaren Prismassa ympärivuorokautinen aukiolo otettiin kokeilukäyttöön viime vuoden joulukuussa. Kokeilu onnistui hyvin ja käytäntöä päätettiin jatkaa.

Alepoissa muutettiin aukioloaikoja myös toukokuussa, ja nyt kaikki Alepat avaavat ovensa viimeistään klo 6.30.

HOK-Elannon 24/7 -verkosto:

Alepa

Herttoniemi, Hämeentie, Lentoasema, Mannerheimintie 102, Mechelininkatu, Peltokuumolantie, Tapaninkylä, Riihikallio

S-market

Sokos Helsinki, Munkkivuori, Pohjois-Tapiola, Kivenlahdentie, Herttoniemi

Prisma

Kaari Kannelmäki

Ketjujohtaja Kimmo Nikula, Alepa ja S-market, p. 010 76 60620, kimmo.nikula@sok.fi

HOK-Elanto on S-ryhmän suurin alueosuuskauppa, jonka omistavat sen yli 600 000 asiakasomistajaa.

Vuosittainen liikevaihto on lähes 2 miljardia euroa, ja yritys työllistää noin 5 500 henkilöä.
HOK-Elanto palvelee pääkaupunkiseudulla 320 toimipaikassa ja on päivittäistavarakaupan markkinajohtaja.

Lisäksi HOK-Elanto on Pohjoismaiden suurimpia ravintola-alan toimijoita.
www.hok-elanto.fi