HOK-Elannon ensimmäinen uusittu Alepa avataan Kannelmäkeen 30.10. klo 10

Report this content

Lehdistötiedote 29.10.2003 Julkaisuvapaa heti HOK-Elannon ensimmäinen uusittu Alepa avataan Kannelmäkeen 30.10. klo 10 Torstaina 30.10. klo 10 avataan Kannelmäkeen (Vanhaistentie 1) HOK- Elannon ensimmäinen Siwasta Alepaksi uusittu myymälä. Uudistusten jälkeen Alepa on pääkaupunkiseudun suurin lähikauppaketju yhteensä yli 70:llä myymälällään. Alepa Kannelmäki on HOK-Elannon ensimmäinen 29:stä Siwasta Alepaksi muutettu myymälä. Se suljettiin Siwana perjantaina 23.10. klo 18 ja avataan Alepana torstaina 30.10. klo 10. Alepa Kannelmäki tarjoaa Alepan liikeidean mukaisesti pysyvästi edulliset hinnat, helpon ja nopean asioinnin sekä pitkät aukioloajat. Myyntipinta-alaa on 242 m2, ja valikoima kasvaa yli 1000 tuotteella yli 3000 tuotteeseen. Alepa Kannelmäen avauksen myötä HOK-Elannon Alepa-ketjussa alkaa mittava prosessi, jossa yhteensä 29 Valintataloa ja Siwaa muutetaan Alepaksi toukokuuhun 2004 mennessä. Uusia myymälöitä avataan parhaimmillaan kaksi viikossa. - Alepan asema pääkaupunkiseudun suurimpana lähikauppaketjuna vahvistuu entisestään, sillä uudistuksen jälkeen myymälöitä on yhteensä yli 70, kertoo ketjunjohtaja Lassi Juntunen. HOK:n ja Elannon yhdistymisen myötä 43 Valintataloa, Siwaa ja Maxia muuttuu tämän ja ensi vuoden aikana Alepoiksi, S-marketeiksi, Prismoiksi. Hakaniemen Maxista suunnitellaan S-marketin ja Sokoksen yhdistelmää. S-market-ketjussa uudistustyö saadaan loppuun torstaina 30.10., kun yhdeksäs ja viimeinen Valintatalosta S-marketiksi muutettu myymälä avataan Arkadiankadulle. Seuraavaksi vuorossa on Valintatalo Karakallio, joka avataan Alepaksi muutettuna tiistaina 4.11. klo 10. Alepa Kannelmäestä voi alkaa kerryttää S-Etukortilla Bonusta heti avauksen jälkeen. YkkösBonus-kortilla saa bonusta Alepa Kannelmäestä vuoden 2004 loppuun saakka. Lisätiedot: Ketjunjohtaja Lassi Juntunen, puh. (09) 188 4012, gsm 050-572 2957, e-mail: lassi.juntunen@sok.fi Helsingin Osuuskauppa Elanto muodostetaan Osuusliike Elannon ja Helsingin Osuuskauppa HOK:n sulautumisella. Uusi osuuskunta aloittaa toimintansa vuoden 2004 alussa. HOK-Elanto tulee olemaan S-ryhmän suurin alueosuuskauppa ja se toimii pääkaupunkiseudulla. Yrityksellä tulee olemaan mm. 140 vähittäistoimipaikkaa sekä 114 ravintolaa. HOK-Elannon liikevaihto tulee olemaan n. 1 miljardi euroa vuodessa. Asiakasomistajien määrä on noin 400 000 ja henkilökunnan määrä on yli 5 000. ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/29/20031029BIT00860/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/29/20031029BIT00860/wkr0002.pdf