HOK-Elannon kymmenes Prisma Olariin

LEHDISTÖTIEDOTE Julkaisuvapaa 14.9.2004 HOK-Elannon kymmenes Prisma Olariin HOK-Elannon kymmenes Prisma avataan Espoon Olarissa syyskuun 16. päivänä kello 10. Olarin Prisman käyttötavaravalikoimissa on painotettu kodin ja asumisen tavararyhmiä. Kaikkiaan valikoimista löytyy yli 50 000 tuotenimikettä. Olarin Prisma sijaitsee aivan asutuksen tuntumasta ja tulee olemaan monen olarilaisen lähikauppa. Elintarvikeosastolle on aulasta oma sisääntuloportti, jolloin kaupan saa halutessaan kierrettyä selvästi lyhyempää reittiä. - Alueen asiakasomistajilla on nyt entistä parempi mahdollisuus keskittää ostoksiaan ja hankkia S-Etukortilla Bonusta. Saman katon alla on runsas tarjonta edullista käyttötavaraa sekä laaja ja monipuolinen päivittäistavaraosasto, toteaa prismajohtaja Pirjo Aalto. Olarin Prismassa painottuvat kodin ja asumisen tuotteet. Tarjolla on kodin pienremontteja varten muun muassa maaleja, tapetteja, laminaatteja ja työkaluja. Kodinkoneita löytyy leivänpaahtimesta jääkaappiin mukaan lukien viihde-elektroniikka ja televisiot. Prisma Olarista löytyy myös runsas valikoima musiikkia, elokuvia ja pelejä. Ensi keväänä avataan Espoon Prismojen ensimmäinen puutarhamyymälä, joka palvelee myös alueen mökkiläisiä. - Prismassa ostaminen on pysyvästi edullista, koska hintatasomme pysyy päivästä toiseen samanlaisena kaikissa tuotteissa, Pirjo Aalto kertoo. - Tarkka kuluttaja arvostaa hintojen pysyvyyttä, jolloin aikaa ei tarvitse kuluttaa etsiskelemällä tarjouksia. Tämän lisäksi ostoksensa keskittävä asiakasomistaja saa vielä kuukausittain maksettavan Bonuksen, joka voi olla jopa viisi prosenttia. Prisma on lapsiperheiden suosima ostospaikka, jossa on mm. vaippojen ja lastenruokien tarjonta on laajaa. Sisääntuloaulan vieressä on lastenhoitohuone ja ravintola Pressossa lasten leikkipaikka. Prisman edullisuus näkyy myös pukeutumisen valikoimissa. Prisman vapaa- ajan osastolta löytyvät mm. laadukkaat ja edulliset merkkiurheiluvälineet ja -asusteet. Osasto seuraa tarkkaan kausia, ja valikoima muuttuu sen mukaan. Leluja on tarjolla kestosuosikeista kauden hittituotteisiin. Asumisen osastolta saa mm. mattoja, verhoja, valaisimia, taloustavaroita ja astioita. Infon henkilökunta antaa tietoa veikkauspelien uusimmista pelivinkeistä ja porukkapelit ovat ammattilaisten suunnittelemia. Olarin Prismassa viihtyy pienempi tai isompikin perhe. Marketin 9 000 neliömetriä kattava pohjaratkaisu on selkeä ja johdonmukainen. Väljät ja siistit käytävät mahdollistavat miellyttävän liikkumisen myös ruuhka- aikoina. Hyvä opaste-, hinta- ja tuoteinformaatio sekä selkeät esillepanot helpottavat ostosten tekoa. Ison Omenan ja Olarin Prismojen myynnit ovat tulevaisuudessa hyvin samankokoisia. Prismakeskuksen työllistävä vaikutus näkyy selkeästi Olarissa. Prismakeskuksessa on noin 120 uutta työpaikkaa. Autolla pääsee aivan Olarin Prisman oven eteen. Kellarista ja katolta löytyy yhteensä 600 parkkipaikkaa ja loivia liukutasoja pitkin kulkevat isotkin tavarat kätevästi autolle asti. Olarin Prisman rakennuksessa palvelevat lisäksi Alko, lounaskahvila Presso sekä bonuspartneri Silmäasema. Lisätietoja: Prismajohtaja Pirjo Aalto, Prisma Olari, puh. 050 500 2013 Aluejohtaja Jorma Aromäki, HOK-Elanto/ Prisma-ketju, puh. 0400 505 441 Ketjunjohtaja Harri Nurminen, HOK-Elanto/ Prisma- ketju, puh. 050 500 2810 PRISMA OLARI AVAUS 16.9.2004 KLO 10.00 Olarin Prismakeskus tarjoaa lähellä olevan ja kodinoloisen Prisman, jonne on helppo tulla ja jossa on helppo asioida. Kiinteistö on HOK-Elannon rakennuttama ja omistama. Suunnittelussa ja rakentamisessa on vahvasti huomioitu olarilaisten näkemykset. Osoite: Komeetankatu 2, Olari Pinta-ala " Prismakeskus Olari 12 000 m2 " Prisma Olarin tilat 9 000 m2 " Päivittäistavara 3 000 m2 " Pukeutuminen 980 m2 " Asuminen 1 760 m2 " Vapaa-aika 1 005 m2 " Kassa-alue 1 400 m2 " Aputilat 1 850 m2 Kiinteistöstä myös: " Alkon myymälä " Silmäasema " Kahvilatoimintaa " Ottoautomaatit " Maksuautomaatit Henkilökunta " noin 100 työntekijää " Kokoaikaisia noin 45 %, osa-aikaisia 55 % Asiakkaat " Nuorten perheiden osuus korostuu vaikutusalueella " S-etukortti 50%:lla talouksista mahdollisuus kasvattaa määrää mahdollisuus lisätä kortin käyttöä. Odotukset " n. 25 000 - 30 000 asiakasta / viikko " lapsiperheiden osuus korostuu myös asiakkaissa " Kodinomaiselle hypermarketille selvä tilaus Länsiväylän pohjoispuolella " Monen olarilaisen kotikauppa ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/09/14/20040914BIT00100/wkr0001.pdf