HOK-Elannon seitsemäs uusittu S-market avataan Maunulaan 16.10. klo 10

HOK-Elannon seitsemäs uusittu S-market avataan Maunulaan 16.10. klo 10 Torstaina 16.10. klo 10 avataan Maunulaan HOK-Elannon seitsemäs Valintatalosta S-marketiksi uusittu myymälä. S-market Maunulassa (Metsäpurontie 1) tuotevalikoima on kasvatettu niin suureksi kuin myymälään mahtuu. S-market Maunula on HOK-Elannon seitsemäs Valintalosta S-marketiksi muutettu myymälä. Se suljettiin Valintatalona keskiviikkona 1.10. klo 18 ja avataan S-marketina torstaina 16.10. klo 10. S-market Maunula tarjoaa S-marketin liikeidean mukaisesti pysyvästi edulliset hinnat, laajan valikoiman ja asioinnin helppouden. Henkilökuntaa on noin 20. Ketjunjohtaja Veli-Matti Liimataisen mukaan S-market Maunula tarjoaa lisää valinnanvaraa asiakkaille, sillä valikoima kasvaa noin 8000 tuotteeseen. - S-market Maunulassa tuotevalikoima on kasvatettu niin suureksi kuin myymälään mahtuu. Lähes kaikki tuoteryhmät saavat lisää tilaa, erityisesti pakasteet. Uutena myymälään tulee palvelutori, joka tarjoaa kalaa, leikkeleitä ja grillituotteita. Vastapaistettuja leipiä ja leivonnaisia tarjoava paistopiste jatkaa, samoin myymälän tiloissa oleva Solo-laskunmaksuautomaatti. S-market Maunulassa voi alkaa kerryttää S-Etukortilla Bonusta heti avauksen jälkeen. YkkösBonus-kortilla saa bonusta S-market Maunulasta vuoden 2004 loppuun saakka. Lähimmät muut S-Etukortilla Bonusta myöntävät toimipaikat alueella ovat Alepa Maunula ja Alepa Pakila. S-market Maunula on osa HOK-Elannon mittavaa prosessia, jossa jo olemassa oleviin myymälätiloihin rakennetaan uuden konseptin mukainen myymälä. HOK:n ja Elannon yhdistymisen myötä 43 Valintataloa, Siwaa ja Maxia muuttuu tämän ja ensi vuoden aikana Alepoiksi, S-marketeiksi ja Prismoiksi. Hakaniemen Maxista suunnitellaan S-marketin ja Sokoksen yhdistelmää. HOK-Elanto avaa seuraavaksi S-market Kontulan torstaina 23.10. klo 10. Lokakuun loppuun mennessä S-marketiksi muutetaan vielä Arkadiankadun Valintatalo (Arkadiankatu 4). Lisätiedot: S-market-ketju, ketjunjohtaja Veli-Matti Liimatainen, puh: 09-188 4725 tai 050-500 2012 S-market-ketju, ryhmäpäällikkö Markku Kannisto, puh: 09-1883260 ja 050- 4002057 Helsingin Osuuskauppa Elanto muodostetaan Osuusliike Elannon ja Helsingin Osuuskauppa HOK:n kombinaatiosulautumisella. Uusi osuuskunta aloittaa toimintansa vuoden 2004 alussa. HOK-Elanto tulee olemaan S- ryhmän suurin alueosuuskauppa ja se toimii pääkaupunkiseudulla. Yrityksellä tulee olemaan mm. 140 vähittäistoimipaikkaa sekä 114 ravintolaa. HOK-Elannon liikevaihto tulee olemaan n. 1 miljardi euroa vuodessa. Asiakasomistajien määrä on noin 400 000 taloutta ja henkilökunnan määrä on yli 5 000. ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/15/20031015BIT00150/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/15/20031015BIT00150/wkr0002.pdf